جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
موسوی

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی را وجود رهبری آگاه و با بصیرت و دینی دانست و گفت: وجه تمایز انقلاب اسلامی با سایر انقلاب های جهان نیز در همین است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام سید جانمراد موسوی، شامگاه چهارشنبه در محفل انس با قرآن به مناسبت دهه مبارک فجر، در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی با بیان اینکه پیروزی نهایی انقلاب اسلامی با همراهی و همگام شدن ارتش با انقلاب سرعت گرفت و به نتیجه رسید، گفت: اولین خیر مقدم به امام خمینی (ره) از طریق سامانه‌های ارتباطی پدافند هوایی و توسط یکی از افسران کنترل هوایی وقت صورت گرفت که نشان از معرفت دینی کارکنان ارتش به ویژه پدافند هوایی در آن زمان بود.

وی در ادامه یکی از امتیازات خاص انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ را وجود رهبری آگاه و با بصیرت عنوان و ابراز کرد: بدون وجود هدایت و رهبری امام راحل، پیروزی انقلاب ممکن نبود و اگر هم انقلاب پیروز می‌شد با گذشت مدت زمان اندکی، دچار تحیر می‌شد و سرانجامی همچون سایر انقلاب‌های دنیا برای آن رقم می‌خورد.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی وقوع بیداری اسلامی در برخی کشورها را نمونه بارزی از انقلاب‌های بدون رهبری عنوان کرد و گفت: این حرکت‌های بیدار گونه که در ابتدا با موفقیت و نابودی سران ظالم در این کشورها همراه بود در اثر نبود رهبری آگاه و با بصیرت، در اندک زمانی دچار دگرگونی و تغییر ماهیت اسلامی شد و در اثر گذشت زمان رنگ باخت.

حجت الاسلام موسوی به جلوه‌هایی از شخصیت حضرت امام (ره) اشاره کرد و گفت: وقتی ایشان پس از سال‌ها تبعید با استقبال میلیونی مردم به میهن بازگشتند، در پاسخ به سوال شخصی که پرسید اکنون چه حس و حالی دارید؟ پاسخ داد: هیچ.

وی افزود: این پاسخ بدان معنی است کاری که انجام شده وظیفه الهی بوده است و تداوم آن هم یک توفیق و عنایت الهی لازم دارد و چنین وسعت نظر و این تسلط بر نفس و هیجانات درونی، نشان از شخصیت عظیم و الهی ایشان داشت.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در پایان به نقش جایگاه رهبر معظم انقلاب در پیشبرد و هدایت انقلاب اسلامی پس از رحلت حضرت امام خمینی ره نیز اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب نیز در طول این سال‌ها، انقلاب را با هدایت حکیمانه و مدبرانه خود و به حول و قوه الهی از گزند حوادث و توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی حراست و ان شاءالله این پرچم را به دست حضرت ولی عصر (عج) خواهند سپرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha