چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حلقات

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: تعلیم و تربیت اسلامی از برکات انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در جمع حلقات صالحین کوهدشت با تبریک دهه فجر، گفت: امام (ره) به پیروی از انبیا الهی پرچم استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی ایران، عدالت خواهی را بر افراشت و صدیقینی بر گرد امام (ره) جمع شده و امام (ره) را یاری کردند که برخی از این یاران به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به این که حلقه‌های صالحین پرچمدار شهدای انقلاب اسلامی هستند، افزود: دستاورد انقلاب اسلامی، تعلیم و تربیت اسلامی است؛ اگر تعلیم و تربیت اسلامی بر سطوح جامعه، درون خانواده، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و سازمان‌ها حاکم گردد به پیشرفت اقتصادی هم نائل خواهیم شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطر نشان کرد: دشمن به دنبال این است که با تهاجم فرهنگی، تخریب فرهنگی، حاکم شدن ارزش‌های دوران جاهلیت، میان حاکمیت و مردم فاصله ایجاد کند، لذا ارتباط بسیجیان، روحانیت و سپاه انقلابی با جوانان و مردم باید روز به روز تقویت شود.

وی ادامه داد: حلقه‌های صالحین برای این است که میلیون‌ها جوان انقلابی، پای کار و معنویت گرا را تربیت کند و گفتمان عدالت را که در گام دوم انقلاب به آن نیاز داریم را محقق سازیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: سپاه در عمران، خدمت رسانی، محرومیت رسانی، امور بهداشتی، تهیه مسکن و ده‌ها خدمت رسانی دیگر فعال است؛ نیروهای مسلح و سپاه سبب افتخار هستند و این تلاش‌ها، امید برای دل‌بستگان و مایه یاس برای دشمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: جوانان به عنوان امیدهای کشور دارای ظرفیت‌هایی هستند که این ظرفیت‌ها می‌تواند آینده خوبی را برای کشور رقم بزند.

وی با اشاره به اینکه با تلاش جوانان مؤمن و ولایی می‌توانیم آینده روشنی برای استان رقم بزنیم، اظهار کرد: مصوبات سفر ریاست جمهوری را پیگیری می‌کنیم و می‌توانیم آینده‌ای همراه با جهش را در استان رقم بزنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha