پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست

حوزه/نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد،در دیدار رئیس و جمعی از مسئولان پایگاه مقاومت بسیج ادارات استان اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران با تحریم، فشارهای سیاسی، اقتصادی و بین المللی به دنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی بوده و القا می کنند که اسلام نمی‌تواند جامعه را مدیریت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی، عصر پنج شنبه در دیدار رئیس و جمعی از مسئولان پایگاه مقاومت بسیج ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک دهه فجر، از تلاش‌ها و دغدغه‌های بسیج ادارات که جهت ترویج روحیه انقلابی در ادارات انجام می‌دهند، تقدیر و تشکر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه، گفت: انقلاب اسلامی، انقلابی است که ضرورت تاریخی داشت اتفاق بیفتد و این اراده الهی بود که محقق شد.

وی با اشاره به اینکه خداوند دل‌ها و فکرهای مردم را به کمک انقلاب آورد، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران خدمات بسیاری برای ملت و جهان داشته و دارد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی یادآور شد: اعتقاد داریم انقلاب با آرمان گرایی، شعار ارزشمند و ظرفیت‌های خود در ابعاد مختلف، می‌تواند جهان را مدیریت کند، چون قانون انقلاب، قانون خداست که می‌تواند حاکم باشد و بشر را به سعادت دنیوی و اخروی برساند.

امام جمعه یاسوج ضمن تاکید بر اینکه ساختار انقلاب اسلامی را حکیمانه می‌داند، اظهار کرد: ممکن است کسانی که سواد آن‌چنانی ندارند یا مغرض هستند در این راستا سخنانی مطرح کنند، ولی کسانی که می‌فهمند و درک می‌کنند می‌دانند که همه اهداف و ساختارها حکیمانه بوده و چیزی نیست که بخواهد در مسیر انسان در ابعاد مختلف مشکل ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: در تاریخ سراغ نداریم کسی که به احکام الهی و اسلامی عمل کرده، انسان بدی شده باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار کرد: اگر جامعه، مردم، حکومت و جهان به احکام الهی عمل کنند، می‌توانیم ببینیم اتفاقات خوبی در سطح دنیا خواهد افتاد، زیرا خداوند عقل و قدرت را در انسان قرار داد تا بتواند پیام‌ها را به درستی دریافت کند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: اعتقاد داریم آینده جهان و انتهای عالم به دست کسانی می‌رسد که احکام و قوانین آنها بر مبنای اسلام و قانون الهی بوده، زیرا قانون اسلام و قوانین الهی می‌تواند عالم را مدیریت کند.

وی ضمن تاکید دوباره بر اینکه انقلاب اسلامی بر اساس قانون الهی و اسلامی طراحی و بنا شده، افزود: انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف ضرورت تحقق داشت، به دلیل اینکه رژیم‌های طاغوتی و سلطنتی نتوانستند مطالبات به حق مردم را تأمین کنند.

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه در رژیم طاغوت وجود فقر، فلاکت، گرسنگی، برهنگی و … فراوان بود، اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی عزت، رفاه، دانش، پیشرفت، توسعه و… در کشور و جامعه ایران اسلامی به وجود آمد.

وی ضمن تاکید بر اینکه انسان اهل فکر و عاقل نمی‌تواند دستاوردهای انقلاب را در زمینه‌های مختلف نادیده بگیرد و این دستاوردها در حوزه‌های مختلف رشد داشته، گفت: این پیشرفت‌ها علیرغم مشکلاتی که دشمنان در مسیر انقلاب به وجود آوردند حاصل شد و دشمنان تلاش کردند القا کنند که اسلام نمی‌تواند جامعه را مدیریت کند، با تحریم، فشارهای سیاسی، اقتصادی و بین‌المللی به دنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی بوده و هستند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های نظام به اندازه‌ای است که با منطق اسلام و انقلاب می‌تواند کل جهان را به تسخیر درآورد که دشمن به همین دلیل بر علیه انقلاب و نظام توطئه و تحریم تحمیل می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دشمنان می‌بینند که انقلاب شورش و هیجانی در دنیا ایجاد کرده و چون این انقلاب الهی و حامی مستضعفان است، به همین دلیل بر علیه آن توطئه و تحریم وضع می‌کنند.

وی ضمن تاکید بر اینکه بسیج ادارات باید فعال عمل کنند، افزود: ادارات باید با کار و تلاش جهادی جلوی توطئه‌های دشمنان را بگیرند، نظارت، تحرک و جریان سازی باید وجود داشته باشد و از افراد و اشخاصی که روحیه انقلابی دارند بسیج ادارات باید حمایت‌های لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی در پایان گفت: نقد، ایراد و اشکال در برخی جاها وجود دارد، ولی اینکه کلیت نظام زیر سوال برود، قابل قبول نیست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha