یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه موقت سمنان_ محمد علی قدس پور

حوزه/ امام جمعه موقت سمنان با اشاره به ظرفیت استان در زمینه نیروی انسانی، گفت: نیروهای جوان و متخصص بومی در بخش‌های مدیریتی استفاده شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام محمدعلی قدس‌پور در خطبه‌های نمازجمعه سمنان در مسجد امام (ره) این شهر، گفت: همراهی استاندار سمنان و اعزام مدیران دستگاه‌های اجرایی به نقاط مختلف استان برای حل مشکلات مردم ستودنی است و البته نیاز است استاندار سازوکار انتصاب مدیران در استان سمنان را اعلام کند.

وی تاکید کرد: نیاز است فعالیت احزاب فقط در زمان انتخابات نباشد و نیروهای توانمند و نخبه را برای به‌کارگیری در بدنه مدیریتی معرفی کنند.

قدس‌پور با اشاره به تذکر به مسئولان استانی در زمینه استفاده از نیروهای متخصص و بومی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، افزود: بعد گذشته چند هفته هنوز اقدامی صورت نگرفته است و انتظار می‌رود مسئولان توجه به این نکات رو مورد توجه قرار دهند.

امام جمعه موقت سمنان گفت: شخصیت‌سازی، تبیین افکار عمومی و اقناع نسل امروز که انقلاب را ندیده‌اند با استفاده از ظرفیت‌های مختلف بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

وی بیان کرد: جوانان باید بدانند پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اقتدار و استقلال را به کشور نشان داد و کشور را از ورطه ظلم، ستم، تبعیض و فساد در بخش‌های مختلف نجات داد.

قدس‌پور ادامه داد: وقتی یک ورزشکار ۱۲ یا ۱۳ ساله در حالی که تا مقام قهرمانی فاصله کمی دارد، اما حاضر نیست با رژیم صهیونیستی برای کسب مقام قهرمانی مسابقه دهد نشان از نفوذ انقلاب اسلامی در کشورهای جهان دارد و باید در داخل کشور نیز مسؤولان امر باید در زمینه شخصیت‌سازی و تبیین انقلاب اسلامی برای نسل امروز اهتمام ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: فساد و تورم بیش از ۵۰ درصد در برخی از سال‌ها در کشور در زمان طاغوت بیداد می‌کرد ولی دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال بزرگ کردن طاغوت هستند و واقعیت را بیان نمی‌کنند و باید مسؤولان فرهنگی با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی دسیسه دشمنان را خنثی کنند.

امام جمعه موقت سمنان اضافه کرد: پهپادی که از یمن یکهزار و ۵۰۰ کیلومتر می‌پیماید و فرودگاه ابوظبی را هدف قرار می‌دهد از افتخارات اسلام و جهانی شدن راه معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

قدس‌پور تصریح کرد: هک شدن سیستم امنیتی اسرائیل به مسائل اجتماعی رسیده است و این پیام منتقل شد که حتی امنیت برای صندوق‌های پستی صهیونیستی وجود ندارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha