جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حسن علیدادی سلیمانی

حوزه/ امام جمعه کرمان با بیان اینکه باید بسترهای عملیاتی بیانیه گام دوم انقلاب که گام بسیار مهمی است در این دولت مهیا شود گفت: یکی از محورهای مهم گام دوم توجه به نسل جوان متعهد و متخصص انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر کرمان با تشریح دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی افزود: در بخشی از زمینه‌ها از جمله اقتصادی و معیشت مردم باید بیشتر کار کنیم و الان دولتی سر کار است که دولت مردمی و سرباز رهبری و نظام به شمار می‌رود؛ لذا در این دولت توقع می ورد چند اتفاق مهم در حوزه اقتصادی رقم بخورد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: اولین اتفاق مهمی که باید رقم بخورد و همه باید کمک کنند، تحقق گام دوم انقلاب است؛ باید بسترهای عملیاتی آن در این دولت مهیا شود و یکی از محورهای مهم در گام دوم توجه به نسل جوان متعهد و متخصص انقلابی است.

حجت الاسلام علیدادی سیلمانی افزود: کارنامه کسانی که مسئولیت می‌پذیرند در اینکه چقدر پایبند به نظرات رهبری نظام در عزل و نصب‌ها هستند مهم است؛ موضوع میدان دادن به جوانان بسیار اهمیت دارد.

امام جمعه کرمان با تاکید بر اینکه اجازه دهید جوانان در مدیریت‌های میانی مسئولیت بپذیرند گفت: جوان انقلابی، متعهد، دلداده نظام و متخصص در مأموریتی که تحویل می‌گیرد خیلی می‌تواند برای نظام کار کند.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به ضرورت اشتغالزایی در استان افزود: بنگاه‌های اقتصادی باید خانه فکر تشکیل دهند و به اشتغالزایی استان کمک کنند؛ اگر می‌خواهیم در این بخش اتفاقی بیفتد باید کار به جوانان انقلابی سپرده شود.

وی گفت: باید اجازه داد کشور با نسل جدید انقلابی در دولت مردمی حماسه جدیدی خلق کند و در اقتصاد و معیشت مردم هم به فضل خدا مثل سایر عرصه‌ها موفق شویم.

امام جمعه کرمان افزود: هیچ نگرانی از تحریم نداریم گرچه تحریم‌ها ظالمانه است و کشور را در بخشی از فعالیت‌ها می‌تواند دچار مشکل کند اما این امر با روحیه جهادی، تدبیر، برنامه و ایمان به خداوند قابل جبران است، می‌توانیم از این تحریم‌ها عبور کنیم و کشور در این بخش پیروز میدان شود.

وی در ادامه با تبریک روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: با پیوستن همافران به امام راحل و انقلاب مسیر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سرعت بیشتری پیدا کرد.

امام جمعه کرمان همچنین با تسلیت شهادت علی اکبر رنجبر از مأموران انتظامی در استان فارس به دست اشرار، تصریح کرد: تا کی باید شاهد باشیم که اوباش به مأموران نیروی انتظامی حمله کند؛ امیدوارم عوامل این جنایت بزودی شناسایی و برخورد قاطعی شود؛ البته نیاز است برخورد مداوم به اوباش صورت گیرد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ادامه داد: دستگاه قضائی مجاهد و فداکار است و باید به این پرونده‌ها سرعت ببخشد و با قاطعیت برخورد کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه در آستانه ورود به چهل و چهارمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم و جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در پیش داریم گفت: با توجه به شرایط کرونایی منتظر دستور ستاد کرونای کشور برای یوم الله ۲۲ بهمن امسال هستیم و هر تصمیمی مسؤلان امر بگیرند به همان صورت این روز بزرگ را تجلیل خواهیم کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha