دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه میاندوآب

حوزه/ حجت الاسلام حسن زاده با بیان این که امروز ایران اسلامی به نخستین کشور در توسعه سطح سواد تبدیل شده است، گفت: مسئولان باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را در حوزه تخصصی خود به مردم گزارش دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام محمود ابراهیمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه نقده که در مصلای این شهر برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی به ما عزت و اقتدار، خودباوری و استقلال بخشید در حالی که از قبل از انقلاب عزت مردم ایران اسلامی پایمال شده بود، اظهار داشت: ما در ۴۳ سال گذشته به برکت انقلاب اسلامی و رهبری‌های داهیانه امامین انقلاب اسلامی به دستاوردهای زیادی دست یافته‌ایم.

وی افزود: دشمنان همواره به دنبال دشمنی و توطئه علیه نظام و انقلاب اسلامی بوده‌اند و در طول ۴۲ سال گذشته هیچگاه دست از آن برنداشته‌اند، اما، گفتمان وحدت بین امت اسلامی را ایجاد کرده است و امروز مسائل دینی به وضوح در کتاب‌های دانشگاهی منتشر می‌شود که در هیچ کجای دنیا اینگونه نیست.

امام جمعه میاندوآب ادامه داد: امروز اتحاد و همدلی و معنویت گرایی بر کشور حاکم است و رابطه عمیق و پیوند مستحکمی بین امام و امت وجود دارد و باید دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم تبیین شود.

وی گفت: امروز ایران در عرصه‌های علمی و فناوری و پزشکی و… در دنیا حرف برای گفتن دارد و جز چند کشور برتر است در حالی که قبل از انقلاب اسلامی اینگونه نبود و پزشکان هندی و… در شهرهای ما طبابت می‌کردند اما امروز به برکت انقلاب اسلامی در زمینه پزشکی و سلامت و بهداشت سرآمد کشورها هستیم.

حجت الاسلام حسن زاده در پایان تصریح کرد: در دوران طاغوت اجازه رشد و توسعه به کسی داده نمی‌شد اما امروز رهبر انقلاب در سیاست‌های خود همیشه از رشد و پیشرفت حمایت کرده‌اند و شاخص‌های استقلال، پیشرفت در همه جوانب است.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به نخستین کشور در توسعه سطح سواد تبدیل شده است، افزود: بر خلاف گفته‌ها، خواسته و میل دشمنان، ما صعود ۴۳ ساله داشته‌ایم و مسئولان باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را در حوزه تخصصی خود به مردم گزارش دهند.

امام جمعه میاندوآب در پایان اظهار کرد: امروز پیام انقلاب اسلامی و ندای «مرگ بر آمریکا» جهان شمول شده است و تمام امت اسلامی و انسان‌های آزاده در دنیا یکپارچه در برابر استعمار قد علم کرده‌اند.

انتهای پیام

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha