شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
طباطبایی

امام جمعه اصفهان، مهمترین جهاد در عصر حاضر را جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و گفت: جهاد تبیین وظیفه همه نهادها، سازمان ها و دستگاه ها است و همه باید به میدان بیایند و با استفاده از ابزار رسانه و فضای مجازی دستاوردهای انقلاب را برای مردم تبیین کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، صبح امروز در دیدار فرمانده انتظامی استان اصفهان، ضمن تسلیت ارتحال عالم ربانی آیت الله العظمی صافی گلپایگانی (ره) و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: وجود پر برکت حضرت امام خمینی (ره) هدیه‌ای از جانب خداوند به مردم ایران بود تا به دست این مرد بزرگ آنها را از طاغوت زمان نجات دهد.

وی افزود: امروز علی رغم دست اندازی ها، توطئه‌ها و دشمنی‌هایی که از ابتدا با انقلاب اسلامی شد، همچنان قطار انقلاب متوقف نشده و با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت‌های چشمگیری طی ۴۳ سال در حوزه‌های علمی، دفاعی، پزشکی، تولید دارو و واکسن، هسته‌ای، نانو، پتروشیمی و صنعت داشته‌ایم.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: امروز دشمنان این نظام با در اختیار داشتن ابزار رسانه‌ای خود به تحریف مسائل پرداخته و طوری القا می‌کنند که انقلاب اسلامی هیچ فایده و دستاوردی برای مردم نداشته است و به همین دلیل ضروری است واقعیت‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم به خصوص نسل جوان جامعه تبیین کنیم.

وی، مهمترین جهاد در عصر حاضر را جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: جهاد تبیین وظیفه همه نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌ها است و همه باید به میدان بیایند و با استفاده از ابزار رسانه و فضای مجازی دستاوردهای انقلاب را برای مردم تبیین کنند.

امام جمعه اصفهان افزود: با وجود همه توطئه‌های دشمنان روز به روز در جهات مختلف پیشرفت داشته‌ایم و باید گفت که انقلاب اسلامی به تمام معنا معجزه قرن بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: نباید خدمات و اقدام‌های تأثیر گذار انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر را فراموش کنیم.

آیت الله طباطبایی نژاد با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه انتظامی کشور گفت: امروز تحولات و پیشرفت‌های بسیار زیادی در مجموعه پلیس کشور رخ داده که قابل قیاس با زمان طاغوت نیست.

امام جمعه اصفهان همچنین بر تبیین دستاوردهای انقلاب در حوزه انتظامی کشور و استان برای مردم نیز تاکید کرد و گفت: پلیس در نظام اسلامی، پلیسی است که در برابر مجرمان و ناامن کنندگان جامعه مقتدر و در برابر توده مردم با رحمت و مهربانی عمل می‌کند و همین ویژگی، نیروی پلیس کشور ما را با پلیس سایر کشورها متمایز کرده است که امیدواریم در تداوم این روند همچنان موفق باشد.

جهاد تبیین منحصر به اشخاص نیست

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha