پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
تصاویر/ نشست مدیران تشکلهای دینی فعال در عرصه بین الملل

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری گفت: ما نسبت به ظرفیت‌های موجود در عرصه بین الملل در نقطه صفر هستیم، اما در عین حال فعالیت‌های زیادی با اهداف بین المللی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل حوزه در نشست بررسی فعالیت‌های تشکل‌های دینی حوزه در عرصه بین الملل که با حضور مدیران این تشکل‌ها و در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه برگزار شد، گفت: در حال حاضر اقداماتی انجام گرفته است تا این تشکل‌ها رسمیت پیدا کرده و بتوانند به سمت و سوی مطلوب هدایت شوند.

وی افزود: می‌بایست جلسات متعددی با حضور مسئولین حوزه و مدیران تشکل‌های بین المللی برگزار شود تا به بایسته‌ها، مسائل و مطالبات آنها پرداخته شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری خاطرنشان کرد: ما نمی‌خواهیم با تشکیل ستاد به سمت مدیریت به صورت تولی تشکل‌ها برویم؛ اما تشکیل این ستاد قطعاً مدیریت هماهنگ و منسجم فعالیت‌های آنها کمک خواهد کرد.

وی ایجاد مجمع‌های تخصصی، صنفی و موضوعی را از لوازم فعالیت‌های تشکل‌های بین المللی حوزه دانست و گفت: با راه اندازی این مجمع‌ها می‌توان حلقه‌های هم اندیشی را تشکیل داد تا به نتایج مطلوب در راستای اهداف راهبردی حوزه منتهی شود.

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل حوزه، تصریح کرد: جلسه مسئولان بین المللی ۱۵ نهاد اصلی حوزوی را در آینده نزدیک برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به شورای فعالان بین المللی ناظر به ایرانیان خارج از کشور افزود: یکی از محورهای مدنظر ما توجه به فعالان این عرصه می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری بیان داشت: ما نسبت به ظرفیت‌های موجود در عرصه بین الملل در نقطه صفر هستیم، اما در عین حال فعالیت‌های زیادی در حال انجام است؛ با همفکری و هم اندیشی تشکل‌های بین المللی هم می‌توان از تجربیات یکدیگر استفاده برد و هم تجدید قوایی برای فعالان این عرصه به دست خواهد آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha