دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ نشست مدیران تشکلهای دینی فعال در عرصه بین الملل

حوزه/ حجت الاسلام عبداللهی گفت: دیانت ابراهیمی یکی از طرح‌های شومی است که از سوی کشور امارات در حال عرضه و ترویج می‌باشد؛ این طرح به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و سایر ادیان مورد تحریف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام عبداللهی مدیرعامل مؤسسه زمانه آفرینش‌های نوین در نشست بررسی فعالیت‌های تشکل‌های دینی حوزه در عرصه بین الملل که با حضور مدیران این تشکل‌ها و در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه برگزار شد گفت: ما در حال حاضر ۴۰ شبکه ماهواره‌ای را مورد رصد داریم.

وی خاطرنشان کرد: دیانت ابراهیمی یکی از طرح‌های شومی است که از سوی کشور امارات در حال عرضه و ترویج می‌باشد؛ این طرح به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و سایر ادیان مورد تحریف است.

وی، تعریف سناریو و اقدامات لازم از سوی حوزویان را ضروری دانست و گفت: می‌بایست حوزویان در زمینه‌های رصد و شناخت کشورهای مختلف فعال‌تر باشند.

مدیرعامل مؤسسه زمانه آفرینش‌های نوین تصریح کرد: مقام معظم رهبری در مواجهه با اقشار مختلف به اهمیت جهاد تبیین پرداخته اند؛ ما حوزویان دچار سکوت شده ایم که این یکی از حربه‌ها و تکنیک‌های جنگ روانی از سوی دشمنان انقلاب است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha