شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
ضرغامی

حوزه/ وزیر میراث‌ فرهنگی گفت: جمهوری اسلامی ایران تبدیل به یک امپراطوری دینی و اسلامی شده و در جهان یک جبهه قوی را تشکیل داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه عزت‌الله ضرغامی شامگاه یکشنبه در سلسله‌نشست‌های دهه فجر انقلاب اسلامی که با عنوان ده شب ده سخنرانی در مسجد چهار مردان قم برگزار می‌شود با اشاره به چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: در طی این سال‌ها همواره دشمنان نظام در رسانه‌ها اعلام می‌کنند که امروز یا فردا این نظام سقوط خواهد کرد، اما در طی این ۴۳ سال همواره این ادعای آن غلط و دروغ از آب درآمده است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران تبدیل به یک امپراطوری دینی و اسلامی شده و در جهان یک جبهه قوی را تشکیل داده است.

ضرغامی افزود: ما دو جبهه در دنیا داریم یکی جبهه استکبار که در رأس آن آمریکا قرار دارد و دومین جبهه مقاومت که رهبری آن را جمهوری اسلامی ایران بر عهده دارد.

وی بیان داشت: انقلاب به یک درخت تنومند تبدیل شده است و شاخ و برگ آن‌همه دنیا را گرفته است.

وزیر میراث‌فرهنگی با بیان اینکه فضای مجازی قابلیت‌های فراوانی دارد، تصریح کرد: این فضا آسیب‌هایی دارد که می‌تواند حق را باطل و باطل را حق جلوه دهد.

وی افزود: هدف دشمنان نظام در فضای مجازی ناامید کردن مردم است به‌طوری‌که به روش‌های مختلف می‌خواهند در ذهن مخاطبان القا کنند که انقلاب کار آیی ندارد.

ضرغامی ادامه داد: در سال‌های اخیر افرادی در مسند کار قرار گرفتند که چشمشان در جای دیگری بود و احساس می‌کردند که اگر با آمریکا سازش کنند وضعیت بهتر می‌شود درحالی‌که بدتر از گذشته شد.

وی با بیان اینکه اتکای دولت سیزدهم به مردم است، تصریح کرد: دولت نیاز به حمایت و همراهی مردم دارد تا با تلاش شبانه‌روزی کارها را پیش ببرد.

ضرغامی خواستار صبر و متانت مردم شد و گفت: جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از زمینه‌ها پیشرفت‌های شگرفی داشته است که مایه مباهات است.

وی ابراز داشت: در پیش از انقلاب خانم‌ها تنها در ۸ رشته ورزشی فعال بودند، اما امروز در ۴۰ رشته رسمی خانم‌ها حضور دارند و از قهرمانی المپیک تا آسیایی را در کارنامه دارند.

وزیر میراث‌فرهنگی تاکید کرد: ۴ هزار نویسنده خانم در کشور داریم که با قبل از انقلاب قابل‌مشاهده نیست و علاوه بر این نیمی از دانش‌آموختگان را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha