پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
درچه ای

حوزه/ مدیر اندیشکده سُعداء در توضیح ارکان لازم برای جهاد تبیین گفت: مطالعات وسیع، تحمل بالا و همچنین بیان روندها در حین تبیین، سه رکن اساسی در جهاد تبیین است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام سید محمد حسین راجی، مدیر اندیشکده سُعداء، شامگاه یکشنبه در جلسه بصیرتی که به مناسبت ایام الله دهه فجر در مدرسه علمیه آیت الله دُرچه ای (ره) اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: جهاد تبیین یعنی باز کردن گره‌های ذهنی مردم که توسط دشمن ایجاد شده است، بنابراین در انجام مهمترین رسالت خویش که امروز به فرموده رهبری جهاد تبیین است، ابتدا باید ببینیم دشمن چه نقطه‌ای را مورد هدف قرار داده و بعد از آن به جهاد تبیین بپردازیم.

مدیر اندیشکده سعداء در توضیح ارکان لازم برای جهاد تبیین، گفت: مطالعات وسیع، تحمل بالا و همچنین بیان روندها در حین تبیین، سه رکن اساسی در جهاد تبیین است.

حجت الاسلام راجی تاکید کرد: اگر شخصی بتواند تسلط کاملی بر روی بیانیه گام دوم داشته باشد، شبهه‌ای در حوزه‌ی انقلاب اسلامی برای او باقی نمی‌ماند.

وی در ادامه با توجه به بیانیه گام دوم، مسائلی همچون امنیت، پیشرفت‌های علمی و عدالت در تقسیم امکانات عمومی را از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مقایسه وضع موجود با دوران قبل از انقلاب و همچنین سال‌های اول پیروزی بسیاری از حقایق را آشکار و دروغ پردازی‌های بیگانگان را هویدا می‌سازد.

نویسنده کتاب صعود چهل ساله در پایان ابراز کرد: رونق تولید بزرگترین راهکار حل مشکلات اقتصادی است که البته این مساله نیاز به زمان زیاد و تلاش فراوانی دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha