شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شریفی نیا ارادان

حوزه/ امام جمعه آرادان گفت: برنامه «۱۰ شب، ۱۰ مسجد» در آرادان در راستای پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مردم، طرح بسیار خوب و ارزنده‌ای است که اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام جلیل شریفی‌نیا، امام جمعه آرادان امروز در آیین افتتاح همزمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی و جلسه شورای اداری آرادان که در تالار پیراپزشکی این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی، شاهد مشارکت مطلوب مردم پرتلاش و زحمتکش آرادان در امور شهرستان هستیم.

وی بیان کرد: برنامه «۱۰ شب، ۱۰ مسجد» در راستای پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مردم، طرح بسیار خوب و ارزنده‌ای است.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه اسلام یک دین بزرگ است که همه اساس آن بر پایه یکتایی است، افزود: ایام‌الله، روزهایی است که اتفاقات بزرگی رخ می‌دهد و می‌توان تجلی قدرت و حضور خدا را مشاهده کرد.

شریفی‌نیا با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با باور به مردم و ایمان به خدا در راه پیروزی انقلاب قیام کردند، اظهار کرد: امروز نیز مقام معظم رهبری با امداد الهی و عنایات خاص امام عصر (عج)، جهان اسلام را رهبری می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه دولت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، دولت کرامت و مردم است، دولت امید است و رهبر معظم انقلاب به آن امیدوار است، گفت: قطعاً خداوند نیز به این دولت جهادی و مردمی کمک خواهد کرد.

اردشیر مطهری، نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: حضور امروز ما در این مسئولیت‌ها، توفیقی است که به برکت انقلاب و امام راحل شامل حال ما شده است.

وی با بیان اینکه باید به عنوان خروجی این مسئولیت‌ها به عنوان سرباز ولایت ادای دین کنیم، گفت: رفتار و اقدامات حاکمان در تاریخ ثبت و ضبط شده است، این مهم موزه بزرگی است که باید درس بگیریم و در کرسی‌های خدمت پاسخگوی مردم باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت، همیّت، انسجام، همدلی، رفاقت و اتحاد است که تمام تلاش‌ها و اقدامات ما را به سرانجام مقصود می‌رساند.

مطهری با اشاره به اینکه اشرافیت استاندار سمنان به مسائل استان بسیار ارزنده است، گفت: استاندار سمنان از زمان انتصاب تا امروز بیش از ۱۰ بار در شهرستان و حوزه انتخابیه حضور یافته و در تمام حوزه‌ها ورود کردند که این مهم به عنوان روحیه جهادی و انقلابی، امری ارزشمند است.

وی با بیان اینکه با هر لباس و جایگاهی دست‌هایی در کار است تا در مسیر این دولت خدمتگزار مانع ایجاد کنند، تأکید کرد: امروز باید فرصت دولت خدمتگزار حجت الاسلام والمسلمین رئیسی را قدر بدانیم.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مدیران شهرستان آرادان با همدلی بسیار خوب با محوریت امام جمعه محترم و مجموعه فرمانداری، در حال پیشبرد امور هستند که با عنایات استاندار سمنان شاهد شکوفایی بیش از پیش باشیم.

مطهری گفت: بیمارستان آرادان نیازمند توجه، تجهیز و تقویت است و تقاضا داریم تا به شکل اولیه خدمات‌رسانی خود بازگردد.

وی با تأکید بر اینکه آمادگی داریم تا در سطح ملی موارد و مباحث مورد نیاز بیمارستان را پیگیری کنیم، تصریح کرد: بحث آب شرب از مطالبات بحق مردم آرادان است که نیازمند توجه و عنایت ویژه است.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری‌های خوبی در خصوص طرح‌های عمرانی حوزه راه و شهرسازی شهرستان انجام دادیم که باید در استان بررسی و با اقدامات مطلوب به نتیجه برسد.

مطهری عنوان کرد: استاندار سمنان تعامل خوب و احترام متقابلی را با قوه مقننه و قضائیه و مسئولان دارند، همه ما باید در راستای این همدلی و همسویی، کمک حال ایشان باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha