دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست

حوزه/مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد، در نشست مشترک حوزه و دانشگاه بر ضرورت بیش از پیش همکاری حوزه و دانشگاه تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، نشست مشترک حجت الاسلام و المسلمین صفدر پناهی، مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد به همراه حجت الاسلام اسماعیل بهشت معاون پژوهشی حوزه استان با دکتر بهادر کرمی، سرپرست دانشگاه یاسوج پیش از ظهر امروز در دفتر دانشگاه برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین صفدر پناهی، با ارائه مطالبی بر ضرورت بیش از پیش همکاری حوزه و دانشگاه تأکید کرد و خواستار استفاده اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه استان از طرح‌های پژوهشی دانشگاه یاسوج شد.

مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویر احمد، برگزاری کارگاه‌ها و همایش‌های علمی پژوهشی با مشارکت حوزه و دانشگاه را از دیگر خواسته‌های حوزه علمیه عنوان کرد و گفت: روحانیون می‌توانند الگوی رفتاری مردم برای تشویق به ورزش باشند، چرا که استفاده طلاب از اماکن ورزشی دانشگاه مثل سالن فوتسال و استخر در نهایت منجر به رشد، بالندگی و توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شوند.

پناهی افزود: حضور روحانیون و طلاب در اماکن‌ ورزشی علاوه بر افزایش اخلاق پهلوانی و جوانمردی باعث ارتقای فرهنگ دینی و ورزشی آنها شده و در بعد روانشناسی ورزشی هم کمک حال شود.

در ادامه دکتر بهادر کرمی، سرپرست دانشگاه یاسوج، در این ضمن خیر مقدم و گرامی داشت ایام الله دهه فجر گفت: وحدت بین حوزه و دانشگاه باعث ایجاد تعالی و ترقی می‌گردد، و در این راستا از هیچ کوشش و کمکی دریغ نخواهیم کرد.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام اسماعیل بهشت، معاون پژوهشی حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد، گزارشی از عملکرد حوزه پژوهشی و به بیان فعالیت‌های صورت گرفته و چشم‌انداز آتی این حوزه را ارائه کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha