دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آتش زدن دَرِ مسجد امام سجاد(ع) اصفهان

حوزه/ مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان اعلام کرد: مسجد امام سجاد (ع) خیابان آتشگاه اصفهان مورد تعرض اراذل‌واوباش قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، اخیراً خبر آتش زدن دَرِ مسجد امام سجاد (ع) خیابان آتشگاه اصفهان به دست یکی از اراذل و اوباش و متواری شدن او در فضای مجازی منتشر شد.

در همین رابطه حجت الاسلام والمسلمین سید محمد صادق ابطحی، مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان، شب گذشته با انتشار کلیپی، اعلام کرد: باخبر شدیم قبل از ظهر روز گذشته مسجد امام سجاد (ع) خیابان آتشگاه اصفهان مورد تعرض اراذل‌واوباش قرار گرفته است که مسئولین امنیتی در حال بررسی هستند و اشراری که باعث چنین ارتکاب عملی شده‌اند به زودی دستگیر خواهند شد.

وی ادامه داد: بدون قطع با یاری خداوند این اشرار دستگیر و خبر آن به اطلاع عموم خواهد رسید.

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان، اظهار کرد: توصیه دارم به ائمه جماعات، فرماندهان پایگاه‌های بسیج و هیئت امنای مساجد و همه مردم مراقب توطئه دشمنان به هر شکل ممکن در آستانه جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشند و خداوند همه بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی را به سزای اعمال خود برساند.

بازداشت فرد هتاک در ۲۴ ساعت

شنیده‌ها حاکی‌است، طی عملیاتی غافلگیرانه توسط عوامل پلیس اطلاعات و امنیت و کلانتری ۱۸ اصفهان، فرد اوباش هتاک به مسجد حضرت امام سجاد (ع) خیابان آتشگاه که قصد تعرض به عوامل انتظامی نیز در حین دستگیری داشته است، با اقتدار عوامل ناجا در صحنه، تحت کنترل در آمد.

فیلم آتش زدن دَرِ مسجد امام سجاد (ع) اصفهان

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    6 9
    لطفا تا چند سال دیگر صبر نکنید سریعا در همان محل به شکل تاثیر گرار مجازاتش کنید تا مایه عبرت سایر اراذل واوباش شود
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    11 5
    سلام چون در مسجد بسته بوده اگر باز بود شاید اتش نمیروند مثل مسجد سیک های هند ۲۴ ساعت باز و پذیرای هر کس و هر مذهب و چای و نان تازه و جایی برای خواب کسانی که غریب هستند ایکاش مساجد ما هم خانه خدا بود نه مال قشری خاص و کلید دار
    • مهاجر IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      6 2
      اونوقت پول این چیزها را تو میدی؟ بهت بگن یک ریال بده اصلا کمک نمیکنی بعدش دستور اعلی حضرتی میدی
    • لیلی IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
      1 0
      درخونه هرکی بریم اگر نبود باید آتشش بزنیم تازه ایشون خونه خدارو اتش زده طرفداری نکنید بیشعور بی زات رو باید مجازات کرد
    • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
      1 0
      البته پذیرای هر کس نه. معاند وقتی دستش به داخل مسجد برسد محتویات را هم ... البته با باز بودن درب مساجد به روی مومنان موافقم نباید سریع بعد از نمازهای اول درب مساجد بسته شود.
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    2 2
    چه دلیلی داشته درمسجد را آتش زده مخالف نظام و انقلاب ربطی به آتش زدن درمسجد نداره یا قصد جان کسی را داشته یا دزدی وگرنه دلیل دیگه نداره واین شخص به اشد مجازات محکوم و اگر این شخص مجازات نشه در خونه های مردم را آتش می‌زنند.
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    2 1
    خانه خداراچه کار دارید اگر الان هم لقمه آیی نان پیدا میشه به خاطر همین عبادت گاه ها هست . آخرالزمانه دیگه واقعا .
  • علی IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    1 0
    آفرین که سریع گرفتینش بقیه ارازل را که از منازل دزدی می کنند هم بگیرید باید حتما مسجد باشه
  • ابی IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    3 0
    اینجور وقتا خوب ضرب العجلی حرکت میزنن، ولی خدا نکنه مثلا یه دزدی به ما بزنه. هزار مدل فیلم و آدرس و نشونی میدی به پلیس ، آخرم هیچی که هیچی. ضمنا «بدون قطع» اشتباهه ! بطور قطع !!
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    1 0
    خدا لعنت کنه آدمای احمق و عقب افتاده که هنوز نفهمیدن برا چی به این دنیا اومدن بجای خدمت به خلق و کمک به مساجد و بر پا کردن نماز و یاری دین خدا ضربه میزنن خدا هدایتشون کنه
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 0
    اگه اسید پاشارو هم به همین سرعت میگرفتند خیلی خوب بود
  • علی IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    0 0
    سلام آتش زدن درب مسجد حرام و عملی هنجارشکنانه است. در مورد این مسجد نکته‌ای که هست بعضی از اهالی محله کوهانستان اصفهان ابراز داشتند که مسیر اصلی رفت و آمد مردم این محلّ از کوچه کنار مسجد است که به دلیل عدم پهن شدن وتبدیل نشدن کوچه به خیابانی که ظاهراً قرار بوده در امتداد خیابان شهید مظاهری ایجاد شود مردم برای تردد در سختی و مشقت هستند. این مساله مهم ( ایجاد خیابان در کنار مسجد) با ممانعت و اعمال نظر برخی این اتفاق نیافتاده و مردم از این جهت دچار مشکلات متعددی شده اند. لطفاً پیگیری نمایید.