دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اسماعیل امیرزاده

حوزه/مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم گفت: عمل به مطالبه مقام معظم رهبری در شرایط کنونی، بهترین راه حراست از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن تبریک میلاد حضرت علی علیه السلام و روز پدر، ابراز داشت: در ماه‌های اخیر، رهبر معظم انقلاب چندین مرتبه بر اهمیت و ضرورت اهتمام همگان به خصوص اهالی رسانه نسبت به جهاد تبیین، تأکید فرموده اند و این بحث نشان از اهمیت این موضوع در راستای حراست از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دارد.

وی افزود: در واقع در این شرایط بهترین راه حراست از این ارزش‌ها و آرمان‌ها، عمل به مطالبه حضرت آقا در خصوص جهاد تبیین و بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در سطح جامعه است.

وی همچنین گفت: در کنار بحث جهاد تبیین و احساس مسئولیت همگانی در این باره ما باید هر چه بیشتر و بهتر به مردم خدمت صادقانه داشته و در راستای حل مشکلات آنها، شبانه روز و بی وقفه بکوشیم.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم ادامه داد: همان طور که امام راحل و مقام معظم رهبری بارها فرموده اند، مردم ولی نعمت انقلاب هستند و خدمت به آنها و تلاش در مسیر حل مشکلاتشان، لازمه دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

وی با بیان اینکه مردم در طول ۴۳ سال اخیر، نشان داده اند که به طور همه جانبه حامی و پشتیبان این انقلاب و نظام هستند، اظهار داشت: واقعیت آن است که این انقلاب و نهضت به آسانی پیروز نشده و به ثمر ننشسته است و لذا امروز بیش از هر زمان دیگری باید با حراست از آن و رفع نقاط ضعف کشور در مسیر پاسداشت آن گام برداشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha