یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1007205
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
22 بهمن

حوزه/ رئیس ستاد دهه فجر استان تهران گفت: روز ۲۲ بهمن امسال از ساعت ۹:۳۰ صبح، تریبون میدان آزادی به اجرای برنامه های متنوع خواهد پرداخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی، رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران در خصوص جزئیات برنامه روز ۲۲ بهمن در شهر و استان تهران اظهار کرد: برنامه‌های یوم الله ٢٢ بهمن با شکوه و تنوع در سراسر استان تهران برگزار خواهد شد؛ این مراسم در تهران و شهرستان‌ها بصورت خودرویی خانوادگی و موتوری انجام می‌شود.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران ادامه داد: از ساعت ۹:۳۰ صبح ٢٢ بهمن حرکت خودرویی و موتوری از مبادی اعلام شده آغاز و همه در مسیر اصلی میدان امام حسین (ع) به سوی میدان آزادی قرار خواهند گرفت.

وی در مورد برنامه‌های میدان آزادی گفت: از ساعت ۹:۳۰ صبح روز ۲۲ بهمن، تریبون میدان آزادی به اجرای برنامه‌ها خواهد پرداخت که قرائت قرآن، اجرای سرود توسط گروه‌های سرود و رزم نوازان ارتش، مداحی حماسی توسط میثم مطیعی، قرائت قطعنامه و انجام عملیات چتر بازان از جمله برنامه‌ها خواهد بود که با پخش مستقیم این برنامه‌ها از رادیو ایران و رادیو انقلاب مردم عزیز ما در سراسر کشور می‌توانند در خودروها از این برنامه‌ها استفاده کنند.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران اظهار کرد: یکی از جلوه‌هایی که می‌تواند بر زیبایی مراسم بیافزاید، مزین شدن مراسم با تمثال مبارک شهدا می‌باشد که خوب است در حرکت موتوری و خودرویی خصوصاً توسط خانواده شهدا و ایثارگران و همرزمان شهدا از عکس‌های شهدای عزیز استفاده گردد.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به تقارن یوم الله ٢٢ بهمن با روز جمعه، یادآور شد: مردم عزیز پس از مراسم در نماز جمعه شرکت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: به دلیل شرایط کرونایی ایستگاه‌های صلواتی برپا نمی‌شود، ولی در طول مسیر ایستگاه‌های فرهنگی جهت اجرای سرود و نمایش دستاوردهای انقلاب وبرنامه های فرهنگی برپا خواهد شد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران، زمینه سازی راهپیمایی مجازی را از دیگر برنامه‌های ٢٢ بهمن اعلام کرد که علاقمندان از داخل و خارج کشور می‌توانند در این راهپیمایی شرکت کنند.

حجت الاسلام محمودی در پایان از مردم عزیز و انقلابی خواست با تزیین مناسب خودروها و موتورها و خلق جلوه‌های ویژه حماسه‌ای دیگر را رقم زده و جشن ملی ١٤٠٠ را با شکوه رقم زده و با ورود به قرن جدید ٤٣ ساله شدن انقلاب اسلامی را گرامی دارند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha