یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی، بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب را نقشه راه مسئولان در راستای تداوم انقلاب اسلامی خواند و گفت: در آینده نه چندان دور بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری در بخش‌های دانشگاهی تدریس می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی امروز در جشن دهه فجر انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پل تالشان رشت با تبریک ایام ولادت امیر مؤمنان امام علی علیه السلام اظهار کرد: ایام الله نورانی دهه فجر انقلاب اسلامی را به ملت ایران به ویژه مردم ولایتمدار گیلان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی به نقش بی‌بدیل انقلاب اسلامی در افکار و روحیه مردم ایران و مسلمانان دنیا اشاره کرد و افزود: پس از انقلاب اسلامی افق دید مردم ایران با نگرش قبل از تفاوت انقلاب دارد و بر این اساس انقلاب اسلامی نقش شگرفی در روحیه ملت ایران داشته است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه در دورترین روستاها فکر مردم در روش زندگی، تعاملات اجتماعی و نگاه به شرایط دنیای معاصر قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست، تصریح کرد: در سایه انقلاب اسلامی تحولی شگرف در اندیشه و روحیه مردم ایجاد شده است.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی، بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب را نقشه راه مسئولان در راستای تداوم انقلاب اسلامی خواند و بیان کرد: در آینده نه چندان دور بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری در بخش‌های دانشگاهی تدریس می‌شود.

وی به جنگ روایت‌ها در دنیای معاصر اشاره کرد و گفت: در جنگ روایت‌ها دشمن نمی‌گذارد نسل معاصر از رخدادهای زیبای گذشته بهره مند شود در صورتی که انقلاب اسلامی خاطره بزرگی است که از تاریخ ملت ایران محو نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تجربه‌های بلند و بسیار افتخارآمیزی را کسب کرده است، اظهار کرد: اگر تجربه‌های انقلاب اسلامی در ادامه مسیر محور عملیاتی مسئولان قوا قرار گیرد، در ساحات جهانی می‌توانیم به افق‌ها برسیم.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی، شدت در مقابل دشمنان و رحمت بین خود را دو ویژگی مؤمنان ذکر کرد و یادآور شد: کسی که در جنگ اراده‌ها می‌خواهد به قله برسد باید در مقابل دشمنان با شدت برخورد کند و بین خودی‌ها رفتاری همراه با رأفت داشته باشد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی شجره پاک و نورانی محسوب می‌شود که پایه‌هایش مستحکم و شاخ و برگ آن در اقصی نقاط دنیا پراکنده شده است، خاطرنشان کرد: مردم ایران در سایه انقلاب اسلامی و رهبری روحیه امید نسبت به آینده دارند ضمن اینکه جهادی عمل کردن باید در تمام مسئولان، دانشگاهیان و حوزویان نهادینه شود.

در این مراسم از دانشجویان شاهد و ایثارگر موفق در جشنواره ملی ایثار با اهدای لوح تقدیر شدند.

بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه ها تدریس شود

بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه ها تدریس شود

بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه ها تدریس شود

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha