دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1007255
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
تصاویر / مراسم برزگداشت آغاز دهه فجر و رحلت آیت الله العظمی صافی در مدرسه علمیه آخوند(ره)

حوزه / رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری راهپیمایی مردم همدان در روز ۲۲ بهمن‌ماه همزمان با سراسر کشور خبر داد.

حجت الاسلام سید حسن فاضلیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با گرامیداشت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان همدان فعلاً از نظر رنگ‌بندی کرونایی در وضعیت نارنجی قرار دارد، بنابراین راهپیمایی ۲۲ بهمن در این شهرستان همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: طبق هماهنگی‌های انجام شده با ستاد استانی کرونا، مقرر شده است تا راهپیمایی ۲۲ بهمن در همدان به صورت حضوری و پیاده برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به برگزاری برنامه گوناگون در طول ایام الله دهه فجر در سراسر استان، یادآور شد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان سخنران در راهپیمایی ۲۲ بهمن همدان حضور خواهد داشت.

وی تصریح کرد: مسیر راهپیمایی در شهرستان همدان از میدان امام زاده عبدالله آغاز و با عبور از بلوار خواجه رشید، آرامگاه بوعلی و خیابان بوعلی در میدان امام خمینی (ره) تجمع مردمی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha