جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نصرت‌الله لطفی کاشانی

حوزه/ رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم گفت: تجمع از ساعت ۹ و نیم در تمامی نقاط شروع و ساعت ۱۰ اعلام حرکت می شود تا با نماز جمعه تلاقی نداشته باشد و سازماندهی و هدایت راهپیمایی ماشین‌ها نیز با نیروی انتظامی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نصرت الله لطفی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قم که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد با بیان اینکه شعار ما از ابتدای کرونا تعطیل ناپذیری مناسبت‌های ملی و مذهبی بوده است، اظهار کرد: باید همانطور که همه ساله بزرگداشت ۲۲ بهمن در قم به عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی با شکوه برگزار می شده امسال هم این مراسم را با توجه به اقتضای شرایط کرونایی برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به صورت خودرویی برگزار خواهد شد، افزود: سال گذشته یکی از منظم ترین و باشکوه‌ترین مراسم بزرگداشت ۲۲ بهمن در قم برگزار شد و امسال هم باید مانند سال قبل این مراسم با شکوه و منظم برگزار شود.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم افزود: تمامی راکبان موتور سیکلت باید با محوریت و سازماندهی سپاه و نیروهای مقاومت بسیج از تقاطع خیابان آذر و عمار یاسر این مراسم را از ساعت ۹ و نیم آغاز کنند و از آنجا به سمت خیابان چهارمردان، چهار راه سجادیه، خیابان سمیه، خیابان معلم حرکت کرده و وارد بلوار پیامبر اعظم (ص) شوند.

وی ادامه داد: راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن شهر مقدس قم از سه مسیر منتهی به بلوار پیامبر اعظم (ص) شامل مسیر اول پل حجتیه، چهار راه شهدا، میدان روح الله و در نهایت ابتدای بلوار پیامبر اعظم (ص)، مسیر دوم دورشهر، خیابان سمیه و در نهایت ابتدای بلوار پیامبر اعظم و مسیر سوم زیرگذر غدیر که اهالی منطقه آذر، باجک و فرهنگیان از این مسیر استفاده خواهند کرد.

لطفی افزود: تجمع از ساعت ۹ و نیم در تمامی نقاط شروع و ساعت ۱۰ اعلام حرکت می‌شود تا با نماز جمعه هم تلاقی نداشته باشد و سازماندهی و هدایت راهپیمایی ماشین‌ها نیز با نیروی انتظامی خواهد بود.

وی با بیان اینکه راهپیمایی خودرویی به معنای ترافیک است، افزود: وجه تمایز راهپیمایی خودرویی با ترافیک شهری در اقلام تبلیغاتی است که همراه خودروها است و باید از تمامی ظرفیت‌ها برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن این مراسم استفاده کنیم.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم ادامه داد: شب ۲۲ بهمن نیز مانند هر سال ساعت ۹ شب بانگ تکبیر را خواهیم داشت و به یمن این ایام، گسترده‌ترین نور افشانی در سطح قم اجرا خواهد شد و ده‌ها مسجد و پایگاه مقاومت برای نور افشانی تدارک دیده شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha