یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام ناصر اکبر زاده

حوزه/ حجت الاسلام اکبرزاده گفت: طلبگی زندگی کردن بر محور مصالح شخصی نیست بلکه یک زندگی سراسر جهاد و مبارزه برای اعتلای اسلام عزیز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام ناصر اکبرزاده، شامگاه چهارشنبه در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی در مدرسه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه برگزار شد، با بیان اینکه طلبگی یک زندگی سراسر مبارزه برای اعتلای دین است، اظهار داشت: مطالعه خاطرات و زندگی نامه علمای مبارز و انقلابی این حقیقت را به ما می‌آموزد که طلبگی ادامه خط مبارزه انبیای الهی با جریان طاغوت است.

وی ادامه داد: خاطرات رهبر معظم انقلاب از دوران مبارزه و تبعید و زندان سرشار از درس‌های بزرگ انقلابی‌گری است و کتاب "خون دلی که لعل شد" گوشه‌ای از این رنج‌ها را به تصویر کشیده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی تصریح کرد: کسی که وارد مسیر طلبگی می‌شود قبل از هر چیز بایستی نگاهش را به این راه تصحیح نماید؛ طلبگی زندگی کردن بر محور مصالح شخصی نیست بلکه یک زندگی سراسر جهاد و مبارزه برای اعتلای اسلام عزیز است.

وی در پایان با بیان اینکه آیت الله غفاری‌ها و شهید بهشتی‌ها جانشان را فدا کردند تا امروز ما وارث انقلاب با این عظمت باشیم، گفت: مهم‌ترین جهاد امروز طلاب و روحانیون، جهاد تبیین است تا مقدمه ساز انقلاب جهانی حضرت مهدی ارواحنا فداه باشیم.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha