دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع

حوزه/ کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمن به دنبال جنگ شناختی است و در این جنگ خبری از توپ و تانک نیست، بلکه با ذهن‌ها کار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت‌الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع شامگاه چهارشنبه در هشتمین شب از سلسله‌نشست‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با عنوان ده شب ده سخنرانی که در مسجد چهار مردان برگزار شد، با اشاره به چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک حقیقت، تفکر و جریان است، جریانی که از ایران اسلامی آغاز و به نقاط مختلف دنیا ارسال شد.

وی ادامه داد: پیروی از ولی‌فقیه و حرکت در مسیری که ایشان نشان می‌دهد می‌تواند ما را به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب نزدیک‌تر کند.

حجت‌الاسلام مهدوی ارفع بیان داشت: باید در اولویت‌ها تشخیص درستی داشته باشیم و ولی‌فقیه را تنها نگذاریم.

وی تلاش برای القای ناکارآمدی نظام را یکی از توطئه‌های شوم دشمنان نظام عنوان کرد و گفت: متأسفانه دولت مردان قبلی صراحتاً می‌خواستند به مردم القا کنند که تفکر انقلابی نمی‌تواند کشور را اداره کند.

حجت‌الاسلام مهدوی ارفع تصریح کرد: این در حالی است که رهبر انقلاب فرمودند که ۸۰ درصد مشکلات داخلی است و ارتباطی به تحریم‌ها ندارد.

وی بیان داشت: دشمن به دنبال جنگ شناختی است و در این جنگ خبری از توپ و تانک نیست، بلکه دشمن با ذهن‌ها کار دارد.

کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: در چنین شرایطی نیازمند جهاد تبیین هستیم که یک بُعد آن معرفی دستاوردهای انقلاب است که باید با آمار دقیق و صحیح به مردم بیان شود.

وی تاکید کرد: حریت و عزت دو دستاورد مهمی است که انقلاب اسلامی به کشورمان داد به‌طوری‌که به‌تنهایی در برابر مستکبرین ایستاده است.

حجت‌الاسلام مهدوی ارفع تصریح کرد: کارتر رئیس‌جمهور آمریکا بدون اطلاع به کشور سفر می‌کرد و شاه با بدبختی در برابرش می‌ایستاد.

وی ادامه داد: باید اهداف بلند انقلاب را در نظر بگیریم و برای تحقق آن‌ها تلاش کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha