جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دهه فجر

حوزه/عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) گفت: دهه مبارک فجر حقیقتاً تبلور غیرت دینی و بصرت انقلابی ملت ماست.

مهدی اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ایام الله دهه مبارک فجر، برای ملت ما یادآور خاطراتی از جنس همدلی و همزبانی، همدردی و همصدایی در مقابله با رژیم ستمشاهی پهلوی است.

وی افزود: در آن ایام، ما به وضوح معجزه بزرگ ایمان، وحدت و همراهی با رهبری نهضت را مشاهده می‌کردیم و اینکه ملت مسلمان ما چگونه با هدایت امام راحل توانست نسخه ۲۵۰۰ سال سیستم پادشاهی را در این کشور بپیچد.

این مدرس دانشگاه همچنین در ادامه با تأکید بر اینکه دهه مبارک فجر، تبلور ایمان و غیرت دینی ملت ماست، خاطرنشان کرد: صلابت ملت انقلابی ایران و همراهی و تبعیت از ولی فقیه، نشان داد که جامعه ما از چه سطح آگاهی و بصیرت ولایی برخوردار است و به لطف الهی با این روحیه و بینش چگونه توانست بر دژخیمان پهلوی غلبه نماید.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و مدافع میهن بیان داشت: امروز هم ما برای غلبه بر دشمنان و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی باید با همین روحیه انقلابی و بصیرت دینی عمل کنیم و همواره تابع بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار حکیم و بیدار این انقلاب باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha