سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
فرمانده سپاه استان قزوین

حوزه / رزمایش خودرویی توزیع ۱۵ هزار بسته حمایتی در قالب طرح کمک‌های مومنانه با حضور فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) و مسئولان استانی، همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و طلیعه فجر آزادی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، عصر امروز در رزمایش خودرویی توزیع ۱۵ هزار بسته حمایتی که در میدان آزادی (سبزه میدان قزوین) برگزار شد، گفت: سپاه پاسداران بعد از جنگ تحمیلی و با تجربه‌های گرانبهایی که به دست آورده بود علاوه بر توانمند شدن در عرصه رزمی و دفاعی، بر اساس مسئولیتی که در قبال ملت ایران و این سرزمین مقدس داشت، پا به عرصه سازندگی و محرومیت زدایی گذاشت و از همان روزهای پایانی جنگ دست به کار شد و مأموریت خود را در عرصه جدید آغاز کرد.

وی خاطرنشان کرد: ما فرزندان مکتب امیرالمومنین (ع) و امام حسن مجتبی (ع) و سیدالشهدا (ع) هستیم و با حضور جهادگران بی شک باغ‌های این خاک پربار خواهد شد و گام‌های مؤثری در راستای توسعه استان با پشتیبانی جهادگران بسیجی برداشته خواهد شد.

رفیعی آتانی اظهار کرد: نهضت کمک مومنانه در تمام حوزه‌های فردی و اجتماعی وارد میدان شد و در این سال‌هایی که بیماری کرونا در کشور ما شیوع پیدا کرده بود ملت ایران شاهکار خلق کرده است، چرا که ما ملت امام حسینیم، و درس مکتبی را از امام حسین (ع) و نهضت عاشورا فراگرفته ایم.

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی علاوه بر اینکه ابزارهای نظامی و اقتصادی برای اقتدار کشور مدنظر است یکی از مهمترین مؤلفه‌های اقتدار ما، پشتوانه مردمی نظام بوده؛ همان چیزی که حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب همواره بر آن تاکید داشتند.

سردار رفیعی آتانی بیان کرد: سپاه با جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مومنانه به نیازمندان نیز همچون همیشه خدمت رسانی به مردم و صاحبان اصلی انقلاب را از یاد نبرده است؛ کمک‌هایی که علاوه بر دلگرمی مردم به فرزندان سپاهی و بسیجی خود برنامه‌های شوم دشمنان را در تخریب چهره این نهاد انقلابی مردمی را نقش بر آب کرده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha