دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / امام جمعه قزوین و استاندار پیام مشترکی به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن صادر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن، نماینده ولی فقیه در قزوین استاندار پیامی مشترکی صادر کردند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
و ذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ إِنَّ فِی ذلِکَ لَآیاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ «سوره ابراهیم، ۵»

یوم الله ۲۲ بهمن یادآور عزت، اقتدار و خودباوری ملت بزرگ ایران است و بزرگداشت آن صیانت از خون پاک هزاران شهید و تکریم تلاش ارزنده مجاهدانی است که در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، از خویشتن گذشتند.

علو درجات امام خمینی (ره) که حکیمانه پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم کردند از پروردگار متعال درخواست می‌کنیم و به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی که همواره با درایت، بصیرت و حکمت ملت بزرگ ایران اسلامی را در رسیدن به قله‌های بلند عزت و اقتدار هدایت فرموده‌اند و نیز به مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

تلاش بی وقفه دشمن برای تزلزل نظام جمهوری اسلامی، استقلال و عزت کشور را هدف قرار داده است ولی همواره حضور در صحنه مردم عزیز نقشه بدخواهان را باطل کرده و انقلاب اسلامی محور مقاومت اسلامی و یاری گر مستضعفان جهان شده است.

از مردم شریف استان قزوین و کلیه مسئولان برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر که در شکوه گرامیداشت این ایام سهیم بوده اند، تشکر می‌کنیم.

ان شاء الله امسال نیز همه با هم با وحدت و همدلی در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و شکرگزاری نعمت معنویت و ایمان برخاسته از این انقلاب، مطابق با پروتکل‌ها، دِین خود را نسبت به بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن ادا خواهیم کرد.

عبدالکریم عابدینی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین
محمد مهدی اعلایی
استاندار قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha