پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خودوریی

حوزه/مراسم چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به صورت حرکت نمادین موتوری و خودرویی با حضور قشرها و صنوف مختلف مردم سراسر استان اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، مراسم چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به صورت حرکت نمادین موتوری و خودرویی با حضور قشرها و صنوف مختلف مردم در سراسر کشور، از دقایقی قبل آغاز شد. برای صیانت از سلامت عمومی و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، مراسم امسال نیز چون سال گذشته به صورت موتوری و خودرویی خانوادگی؛ با حضور همه اقشار و صنوف مختلف مردم در تمام شهرها برگزار می‌شود. مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی امروز در حالی سالروز یوم‌الله ۲۲ بهمن را پاس خواهند داشت که متناسب با پروتکل‌های بهداشتی، حماسه خود را این‌بار به گونه‌ای متفاوت رقم می‌زنند.

حرکت راهپیمایی خودرویی و موتوری از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ است و بعد از آن مردم به نماز جمعه در مصلا ملحق می‌شوند و از سویی دیگر از شب گذشته تا زمان راهپیمایی‌، ایستگاه‌های فرعی موجود در سطح شهر برای تزئین ماشین‌ها و سقف نویسی، اقدام می‌کنند.

همچنین بر اساس اعلام مسئولین، صوت‌های سیار و ثابت و سایر لوازم جانبی هماهنگی شده و پخش گل از طریق بالگرد نیز انجام می‌شود.

در کنار خیل موتور سوار، ده‌ها اسکیت‌باز و دوچرخه سوار نیز دیده می‌شد. اسکیت‌بازان و دوچرخه سواران جوان و نوجوانی که وسایل نقلیه خود را با پرچم ایران و عکس‌های شهدا تزئین کرده‌اند.

نیروهای امنیتی، آتش‌نشانان، اورژانس، پلیس راهنمایی رانندگی، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مهم‌ترین نقاط راهپیمایی حضور به عمل آورده تا از پیش آمدن هر گونه مشکل پیش گیری کنند.

اقشار مختلف مردم با شعار همیشگی "مرگ بر آمریکا" راهی میعادگاه یوم‌الله ۲۲ بهمن در مسیرهای راهپیمایی خودرویی و موتوری اصفهان شدند و با حضور باشکوه خود بر وحدت و اتحاد ملی حول محور ولایت فقیه تأکید کردند.

مردم اصفهان با حضور باشکوه خود ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن و با شعار "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود از جنایت‌های استکبار جهانی را با پلاکاردهایی در دست و نوشته‌هایی بر روی خودروهای خود به دنیا نشان دادند.

همزمان با اصفهان، مردم سایر شهرستان‌های استان نیز از دقایقی پیش با حضور در خیابان‌ها و میادین اصلی شهر شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن را به شکل خودرویی و موتوری نمایش گذاشتند.

مردم ولایت‌مدار استان اصفهان در جای جای این استان در گردهمایی‌های عظیم حضور به هم رسانده‌اند تا صحنه دیگری از وحدت و همدلی ملت بزرگ ایران را رقم بزنند.

گفتنی است، راهپیمایی خودرویی شهر اصفهان از پل‌های دفاع مقدس، خیابان هزارجریب، میدان آزادی به سمت گلستان شهدا و همچنین راهپیمایی موتوری همزمان از میدان احمد آباد، خیابان بزرگمهر، پل بزرگمهر، خیابان سجاد به سمت گلستان شهدا در حال برگزاری است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha