یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
محمد رضا تویسرکانی

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با درخواست از مسئولان در خصوص توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: از همه مسئولان کشور انتظار داریم به بیانیه گام دوم توجه کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضا تویسرکانی، پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان شهدای ذهاب رشت با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی منجر به ایجاد امید در بین کشورهای آزادی‌خواه شده است، اظهار کرد: امام راحل (ره) با پیروزی خود در انقلاب اسلامی تمام معادلات جهان و خاورمیانه را بر هم زده و باعث ایجاد امید در بین کشورهای آزادی خواه جهان شد.

وی با اشاره به عوامل پدید آورنده پیروزی انقلاب اسلامی گفت: برائت از کفر استکبار ظلم و ستم، مبارزه با طاغوت، عشق به امام خمینی، دین باوری و توجه به ولایت فقیه از جمعه مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در دوران پهلوی، اروپایی و آمریکایی‌ها برای ملت ایران ارزش قائل نبوده‌اند، بیان کرد: رژیم مستکبر طاغوت رژیم پهلوی مردم ایران را برده استکبار کرده بود به طوری ملت ذلت خود را حس می‌کرد که نمونه بارز آن قرار داد کاپیتولاسیون بوده است.

تویسرکانی مهم‌ترین پیروزی انقلاب اسلامی را فتح قلوب ملت ایران توسط امام راحل (ره) دانست و افزود: مردم ایران که از ظلم‌های رژیم طاغوت به تنگ آمده بودند دعوت امام خمینی (ره) را لبیک گفته و با فداکاری و ایثار خود باعث برپایی حکومت اسلامی و عدل علی در جمهوری اسلامی شدند.

وی با اشاره به تلاش‌های استکبار برای شکست جمهوری اسلامی در ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: در ۴۳ سال گذشته مردم ایران بسیار سختی کشیدند، ولی این انقلاب تا طلوع خورشید حضرت مهدی (عج) ادامه داشته و تبلور نور است و در تحقق این راه بیش از ۲۰۰ هزار شهید در دوران دفاع مقدس و ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با درخواست از مسئولان در خصوص توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: همه جهانیان بدانند ایران مهد عشق به ولایت خدا است، لذا از همه مسئولان کشور برای آینده انقلاب و پیشبرد اهداف کشور انتظار داریم به بیانیه گام دوم انقلاب توجه کنند.

تویسرکانی با قدردانی از ولایت مداری و بصیرت مردم گیلان در ۴۳ از پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: مردم گیلان در زیر باران و برف به راهپیمایی ۲۲ بهمن آمده و نمونه بارز و یک الگوی مناسب در راه مبارزه با فتنه گران هستند، زیرا مردم گیلان حماسه ۹ دی سال ۸۸ را یک روز زودتر در کشور رقم زدند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha