جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت‌‌الاسلام سالک

حوزه/ نماینده ادوار مجلس گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در جنگ احزابی قرن ۲۲ قرار گرفته و قلدری چون آمریکا با ایادی اش علیه ایران با ابزارهای مختلفی هجمه می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، همزمان با ۲۲ بهمن چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی عید بزرگی است که برخوردار از عید سعید فطر است، چراکه پس از عمری روزه سکوت مردم در مقابل ظلم شاهنشاهی رقم خورد؛ تجلی عید قربان است، چون ملت ایران قبل از پیروزی انقلاب، شهدای فراوانی را در راه اسلام قربانی کردند.
وی با بیان اینکه عید بزرگ یوم الله ۲۲ بهمن تجلی عید سعید غدیر است چرا که آیه یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَطِیعُوا اللَّهَ وَأَطِیعُوا الرَّسُولَ وَأُولِی الْأَمْرِ مِنْکُمْ در انقلاب اسلامی محقق شد، گفت: یوم الله ۲۲ بهمن جشن ملی زیر پرچم اسلام ناب محمدی است.
نماینده ادوار مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: ولایت، ستون خیمه اسلام است؛ در چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی باید اعلام کنیم در طول این بیش از چهاردهه، ایران اسلامی در یک جنگ نابرابر جبهه استکبار قرار داشته و هر روز تهدیدها و فتنه‌ها بیشتر و سنگین‌تر از قبل علیه اعتقادات، ارزش‌ها، بصیرت و دین ملت بوده است.
وی با اشاره به جنگ احزاب در زمان صدر اسلام و هجمه سنگین تجهیزاتی و توطئه ای دشمنان اسلام علیه رسول الله و تهدیدهای اقتصادی و نظامی علیه مسلمین، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران هم در جنگ احزاب قرن ۲۲ قرار گرفته است و قلدری چون آمریکا با ایادی اش علیه ایران با ابزار مختلف چون تکنولوژی و رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای علیه تمام لایه‌های انقلابی هجمه می‌کنند.
به مدد هسته‌های مقاومت اسلامی در کنار کاخ سفید هستیم
سالک عنوان کرد: به تعبیر رهبری این جنگ احزاب به نفع ایران اسلامی به پیروزی خواهد رسید و اندک آبروی مانده آمریکا در جهان خواهد رفت؛ دشمنان هر نقشه و مکری که می‌دانستند و می‌توانستند علیه ایران اسلامی به کار بسته‌اند و از همه آنها مأیوس شده‌اند.
وی افزود: اسرائیل امروز در مشت نیروهای انقلاب و آمریکا در محاصره جبهه‌های مقاومت اسلامی گیر افتاده است؛ هسته‌های مقاومت در گوشه و کنار جهان ایجاد شده است و ما به مدد هسته‌های مقاومت در کنار کاخ سفید هستیم.
نماینده ادوار مجلس اذعان کرد: جنگ ترکیبی احزاب قرن ۲۲ ابعادی دارد؛ نخستین محور دیپلماتیکی است که هدف، منزوی کردن جمهوری اسلامی و فشار منطقه‌ای است و ابزار آن شورای امنیت است.
وی ادامه داد: امروز فرهنگ اسلام ناب در گستره جهان با سرعت پیش می‌رود، چرا که قرآن کریم بالغ بر ۲۰۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده است.
سالک با اشاره به اینکه محور دوم، جنگ سایبری است که هدف حمله به زیر ساخت‌ها و سامانه‌های حیاتی کشور است، گفت: حضور سایبری ایران تا عمق رژیم صهیونیستی است و در این میدان هم پیروز می‌شود.
وی اظهار کرد: دشمن در بعد اعتقادی درصدد زدن باورهای جوانان و در بعد بصیرت به انحراف کشیدن و به فساد کشیدن جوانان هستند؛ در جنگ نرم دشمن تا حدودی علیه جوانان موفق بوده است.
باید در دهان استادی زد که جوانان را به رفتن خارج ترغیب می‌کند.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تغییر ذهن مردم از اساس قرآن به سوی انحرافات تعیین شده، هدف دیگر دشمن است؛ امروز شبکه نفوذ در مراکز تصمیم سازی خیمه زده است، علی رغم اینکه دولت سیزدهم بر سرکار آمده است، اما ابزار دشمن در سطح مدیریت، ابزار ترس و عدم شجاعت در تصمیم سازی ها و القای ناامیدی بین جامعه است.
وی بیان کرد: جنگ‌های نامتعارف و نامنظم در بعد سیاسی محور بعدی دشمن است که هدف آنها ایجاد ناآرامی اطراف جمهوری اسلامی ایران و ابزار آن‌ها گروه‌ها و نیروهای شرور و تروریستی در داخل کشور است.
سالک با تاکید بر اینکه ما در نبرد ترکیبی با استکبار هستیم، گفت: ما باید قیام الی الله امام راحل را لحظه به لحظه پیگیری کنیم، تولید محتوا صورت گیرد و جهاد تبیین انجام شود که رسالت در این عرصه بر دوش حوزه‌های علمیه، دانشگاه و اساتید است؛ باید در دهان استادی زد که جوانان را به رفتن خارج ترغیب می‌کند.
وی افزود: ارتقای فکری و بصیرتی و اندیشه‌ای در هر لحظه راهکار مقابل با توطئه‌ها است، ما باید اهل بصیرت بوده نه فقط بصیر باشیم، رمز موفقیت ملت ایران وحدت حول ولایت فقیه است؛ انس عمیق با معرف الهی و قرآنی دیگر راهکار امروز است.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha