شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رستمیان

حوزه/ امام جمعه دامغان گفت: برگزاری گفتمان انقلاب در جامعه به ویژه در بین نسل جوان به منظور رفع شبهات و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باید گسترش یابد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رستمیان، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در محل مصلی امام خمینی (ره) دامغان برگزار شد، ضمن تشکر از حضور باشکوه امت انقلابی مردم دامغان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیان کرد: امروز جوانان و نوجوانان، پرچم انقلاب را به دست گرفتند و با نشاط در راهپیمایی شرکت کردند که باید برای ایجاد حلقه وصل بین نسل گذشته و فعلی، گفتمان انقلاب را ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: شور و انقلابی بودن مردم در یوم الله ۲۲ بهمن امروز با وجود همه مشکلات اقتصادی و معیشتی، حضور معناداری بود که باید از انقلاب اسلامی ایران دفاع شود.

وی ادامه داد: با حضور خود نشان دادیم که همه بدانند اصل وجود انقلاب، مشکل امروز جامعه نیست و هدف ما از این حضور باشکوه، بیعت و رأی مجدد به انقلاب و سیاست‌های کلی نظام و انقلاب بود.

رستمیان تصریح کرد: کشور ایران وارد چهل و چهارمین سال انقلاب شد و این دوران را با افتخار پشت سر گذاشته است و در طول بیش از چهار دهه اقتدار و عزت، لحظه‌ای به آرمان‌های انقلاب اهانت نشد.

وی اضافه کرد: با مقاومت و ایستادگی مردم و باور حقیقی به آیه معروف ان تنصروالله ینصرکم، امداد الهی شامل حال ملت غیور ایران شد پس بدون شک انقلاب ما جزو امدادهای الهی بود که امروز شعار الله اکبر را سر می‌دهیم.

رستمیان به پخش کلیپ منتشر شده از صحن شورای اسلامی شهر سمنان اشاره کرد و گفت: توهین، بداخلاقی و اهانت به مسئولان در جامعه اسلامی کار درستی نیست و در حالی که ما در استان وحدت قرار داریم، باید در دولت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، صدایی سرشار از وحدت و همدلی از جامعه برخاسته شود و باید در برابر صدایی که، جریان اختلاف ایجاد می‌کند، ایستادگی کرد.

امام جمعه دامغان گفت: نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز طی تماسی نسبت به صبوری مردم دامغان در پی جسارت و توهین به نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی تشکر کرده و به همراه استاندار پیگیر موضوع بودند و امیدواریم در استان منسجم و متحد ما، دیگر صدای اختلاف افکنانه ای شنیده نشود.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha