سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
ماموستا رستمی

حوزه / امام جمعه سنندج گفت: امروز ملت ایران نشان دادند که تحریم‌های ظالمانه دشمنان ایران اسلامی هرگز تأثیری در روحیه استکبارستیزی آنان ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: امروز به مانند سال‌های گذشته ملت ایران به ویژه مردم استان کردستان برای بیعت دوباره با انقلاب و ولایت فقیه به میدان آمدند و حماسه آفریدند.

امام جمعه سنندج ادامه داد: ملت ایران نشان دادند علیرغم مشکلات، همچنان پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند و این شجاعت ملت ایران را می‌رساند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: امروز ملت ایران نشان دادند که تحریم‌های ظالمانه دشمنان ایران اسلامی هرگز تأثیری در روحیه استکبارستیزی آنان ندارد.

وی ادامه داد: مردم کردستان در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بسیاری داشته‌اند که این خدمات همه از روی ایثار و وطن پرستی بوده است، لذا مردم این دیار شایسته بهترین خدمات هستند.

ماموستا رستمی عنوان کرد: هر مدیر و مسئولی باید در انجام کارهای خود دستورات قرآن و اسلام را نصب العین خویش قرار دهد، زیرا در سراسر قرآن کریم که کلام خداوند متعال است، شاهد بیان عدالت و اهمیت آن هستیم، بنابراین اگر عدالت در جامعه ما نهادینه شود بسیاری از کاستی‌ها از بین خواهد رفت و خوشبختانه انقلاب اسلامی در این مسیر قرار دارد.

امام جمعه سنندج در پایان با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم که مشکلات اقتصادی و معیشتی بیش از این مردم ایران را در تنگنا قرار دهد، خاطرنشان کرد: انتظار همه ما از دولت سیزدهم این است که تلاشش را در حل مشکلات اقتصادی کشور بیشتر کند تا شاهد شکوفایی در این مملکت باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha