سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه میاندوآب

حوزه/ امام جمعه میاندوآب گفت: دشمن به دنبال جنگ رسانه ای و شناختی است و در مقابله با این جنگ باید واقعیت ها را گفت و دستاوردها را برای مردم تبیین کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت الاسلام حمید حسن زاده، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن امسال و تقدیر و تشکر از این حضور، اظهار داشت: امروز همه به صحنه آمدند و در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بهمن تماشایی را رقم زدند.

وی با بیان اینکه ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) با امدادهای غیبی و بر طاغوت پیروز شد، گفت: ملت ایران در طول ۴۳ سال گذشته از عمر پربرکت انقلاب اسلامی همواره در صحنه حاضر بوده‌اند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی ما در وابستگی کامل بودیم، اضافه کرد: قبل از انقلاب اسلامی، مستشاران خارجی در کشور حاکم بودند و حق و حقوق و عزت مردم را پایمال می‌کردند و انقلاب اسلامی ما را از سلطه بیگانگان و از وابستگی نجات داد و به ما عزت و اقتدار بخشید.

وی با تاکید بر امیدآفرینی در بین مردم و تبیین واقعیت‌ها، تصریح‌کرد: دشمن به دنبال جنگ رسانه‌ای و شناختی است و در این جنگ باید واقعیت‌ها را گفت و دستاوردها را برای مردم تبیین کرد.

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به رشد و پیشرفت‌های ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در مقایسه با قبل از انقلاب، افزود: آزادی به معنای بی‌بندوباری نیست، بلکه امروز آزادی واقعی تحقق یافته و بانوان در کنار مردان در عرصه‌های مختلف حضور دارند.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب پزشکان خارجی در ایران طبابت می‌کردند، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی در علوم پزشکی و فناوری حرف اول را در منطقه می‌زنیم و جز چند کشور برتر دنیا هستیم.

امام جمعه میاندوآب ادامه داد: هر کجا گوش به فرمان ولایت بوده‌ایم، موفق شده‌ایم و این را در عرصه موشکی نشان داده‌ایم.

وی در ادامه با تاکید بر پرهیز از اشرافی‌گری و مراقبت از بیت‌المال و حضور مسئولان در کنار مردم، افزود: نیروهای انقلابی باید حضور هوشمندانه و آگاهانه در فضای مجازی داشته باشند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha