چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
امام جمعه املش

حوزه/ حجت الاسلام رنجبر گفت: باید پیشرفت های کشور و دلایل کمبودها را برای مردم توضیح دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام علی رنجبر، امام جمعه املش، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی هم مادی بوده و هم معنوی، و این دستاوردها باید مورد توجه قرار بگیرند.

وی افزود: بعد از انقلاب پیشرفت های قابل ملاحظه در بهداشت و درمان، صنعت و کشاورزی، آبادانی شهرها روستاها اتفاق افتاده است و نباید این پیشرفت‌ها را از قلم انداخت.

حجت الاسلام رنجبر به دستاوردهای فرهنگی انقلاب اشاره کرد و افزود: ایجاد روحیه خودباوری، گسترش فرهنگ مردم سالاری دینی، استقلال خواهی، استکبار ستیزی، ارتقای جایگاه بانوان، نفی مظاهر فرهنگی غرب و اشاعه فرهنگ اسلامی از دستاوردهای فرهنگی انقلاب است.

خطیب جمعه املش افزود: تأمین منافع ملی و اسلامی در حوزه امنیتی و دفاعی و استقلال در این عرصه، پیشرفت و خودکفایی در تولید تجهیزات نظامی و نفی سلطه امنیتی بیگانگان، از دستاوردهای انقلاب است.

امام جمعه املش ادامه داد: دشمن با ابهام آفرینی و شبهه افکنی در اصل انقلاب و کارکردهای آن درصدد سست کردن اعتماد و اعتقاد مردم به نظام اسلامی است.

وی، وظیفه جوانان انقلابی را این‌گونه توصیف کرد: دوستداران انقلاب باید با جهاد تبیین و بصیرت افزایی در فضای حقیقی و مجازی با شجاعت تمام از کارکردهای نظام دفاع کنند.

حجت الاسلام رنجبر گفت: باید پیشرفت های کشور و دلایل کمبودها را برای مردم توضیح دهیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha