سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
صفایی

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با صدور پیامی از حضور حماسی مردم استان بوشهر در راهپیمایی و حضور خودرویی ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری با صدور پیامی از حضور حماسی مردم استان بوشهر در راهپیمایی و حضور خودرویی ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ تقدیر کرد.

در این پیام آمده است: ستایش و سپاس خداوند را سزاست که ما را آفرید و هدایت نمود و درود بی پایان بر پیامبر آگاهی و رحمت که ما را شریعت آموخت و خاندان پاکش که ایزد متعال بر ما رهروی راهشان را واجب فرمود. چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را گرامی می‌داریم و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را همواره قرین به نور و درود می‌داریم.

حضور باشکوه و سراسر شور و شعور مردم عزیز ایران به ویژه مردم ولایتمدار استان دارالحماسه بوشهر برگ زرین دیگری بر تاریخ تابناک ایران و استان گرانقدر بوشهر افزود. حضوری پر از معانی بلند اسلامی، ایرانی و انقلابی که نشان از پایداری و وفاداری مردم عزیز به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی، اسلامی و ملی دارد.

حضور حماسی مردم در ۲۲ بهمن چهل و سه سالگی انقلاب، پاسخی محکم و قاطع به یاوه گویی های دشمنان انقلاب به ویژه سران جنایتکار آمریکا و رژیم اشغالگر قدس و مزدوران منطقه‌ای آنان بود که در اندیشه توطئه، تحریف، ایجاد بحران و براندازی انقلاب از راه‌های مختلف به شیوه «تهاجم ترکیبی» بوده و هستند و نیز لبیکی آگاهانه و ولایی به ندای رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» در عرصه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و «جهاد تبیین» می‌باشد.

مردم عزیز ایران نظام اسلامی را خود بنیان نهاده‌اند و برای آن جان‌ها داده‌اند و هرگز به خاطر کمبودهای تحمیلی و یا سو مدیریت‌ها، تنها نمی‌گذارند و با بصیرت و هوشمندی از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و تمامی مشکلات موجود را از درون خانواده انقلاب همراه با دولت مردمی و انقلابی در پی حلّ آن بر می‌آیند.

مردم عزیز همواره با انقلاب بوده‌اند و این مسئولان هستند که باید انقلابی و مردمی در خدمت این مردم گرانقدر، صبور و امتحان داده، تلاشی جهادی در رفع چالش‌های گوناگون به ویژه مشکلات اقتصادی، معیشتی و فرهنگی باشند.

اینجانب صمیمانه از حضور مردم انقلابی، با فرهنگ و ولایتمدار استان بوشهر در این راهپیمایی و حضور خودرویی تشکر و قدردانی می‌نمایم و از تمامی اعضای ستاد برگزاری مراسم دهه فجر تقدیر می‌نمایم و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای «دامت برکاته العالیه» و موفقیت و بهروزی آحاد ملت و مردم گرانقدر استان بوشهر را از خداوند منان خواستارم.

صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر
۲۲ بهمن ۱۴۰۰

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha