پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پرواز های اسرائیلی به مراکش

حوزه/ پس از آنکه پادشاهی مراکش آسمان خود را بر روی پرواز های خارجی به دلیل شیوع امیکرون در این کشور بست، اکنون پرواز های خارجی به آسمان مراکش از سر گرفته شده که در این میان حجم بالایی از توریست های اسرائیلی به سوی فرودگاه های مراکش سرازیر شدند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری خوزه، به نقل از روزنامه مراکشی LPT وابسته به پادشاهی مراکش، پس از حدود دو ماه تعطیلی و عدم اجازه استفاده پروازهای خارجی از آسمان مراکش چند روز پیش رباط اعلام کرد که تردد هوایی و استفاده از فرودگاه‌های این کشور هیچگونه مانعی ندارد و محدودیت‌های کرونایی به صورت کامل برطرف شده اند و هم اکنون انتظار می‌رود تا هواپیماهای اسرائیلی آسمان مراکش را پر کنند.

این روزنامه مراکشی در ادامه نوشت: در همین راستا و پس از بازگشایی مرزهای هوایی مراکش، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند شرکت ملی هواپیمایی اسرائیل موسوم به El Al پروازهای مستقیم خود از تل آویو به مقصد رباط و کازابلانکا را از روز ۱۴ فوریه همزمان با ولنتاین از سر خواهد گرفت.

به نوشته روزنامه Israel Hayom اسرائیل، شرکت هوایی خصوصی Arkia نیز اعلام آمادگی کرده تا مسافران اسرائیلی را به مقصد مراکش و بالعکس جا به جا کند که انتظار می‌رود این شرکت فعالیت خود را از اوایل ماه آوریل جاری آغاز کند.

مقامات اسرائیلی و مراکشی طی توافقاتی که داشته اند سعی بر برقراری حداقل چهار پرواز مستقیم در هفته از اسرائیل به مقصد مراکش را دارند تا از این طریق بتوانند حجم بسیاری از گردشگران را انتقال دهند.

همه این اقدامات مراکش در حالی انجام می‌شود که تاکنون درصد بالایی از مردم این کشور همچنان مخالف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بوده و هستند و عده‌ای نیز هر چند وقت یکبار به خیابان‌ها آمده و تظاهرات می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha