چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر راهپیمایی 22 بهمن در قم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان در پیامی مشترک از حضور پرشور و حماسی مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان در یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان در پیامی مشترک از حضور پرشور و حماسی مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان در یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر کردند.

در این پیام آمده است:

وَ الْفَجْرِ وَ لَیَالٍ عَشرٍ وَ الشفْع وَ الْوَتْرِ وَ الَّیْلِ إِذَا یَسرِ هَلْ فی ذَلِک قَسمٌ لِّذِی حِجْرٍ

۲۲ بهمن تداعی کننده نصرت خداوند بر مردم شریف ایران زمین است. روزی بزرگ که در سایه رهبری‌های پیامبر گونه امام راحل عظیم الشان و حضور مردم وفادار و مؤمن در صحنه، رژیم منحوس و سرسپرده پهلوی به زباله دان تاریخ پیوست.

مردم ایران اسلامی در سالگرد این یوم الله بزرگ بار دیگر اوج وفاداری خود را به آرمان‌های امام و شهدا به منصه ظهور رساندند و با حضوری معنا دار علی‌رغم محدودیت‌های بوجود آمده به سبب بیماری کرونا و تبلیغات مسموم جریان‌های معاند و نفاق نشان دادند که بر سر پیمان خود با صلابت ایستاده اند.

در این میان مردم شریف و انقلابی درالمجاهدین همدان که همواره در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی پیشگام و ثابت قدم بوده‌اند، همگام با مردم سرافراز در جای جای ایران اسلامی، این بار نیز برگ زرین دیگری بر صفحات افتخارات خود در دفاع از انقلاب اسلامی افزودند.

این انقلابِ خدایی، به فضل الهی، رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری و حضور مردم غیور و بصیر، علی‌رغم دشمنی‌های کینه‌توزانه استکبار جهانی و ایادی آن، با صلابت و توفنده مسیر پر افتخار خود را طی می‌نماید تا راه خود را که حاصل خون هزاران شهید گرانقدر و فداکاری ایثارگران و آزادگان سرافراز است را به انقلاب جهانی حضرت بقیه الله (عج) متصل نماید، ان‌شاءالله.

بی شک هیچ زبانی توان شکر این نعمت الهی و قدردانی از ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی عزیز به ویژه مردم انقلابی و شهیدپرور استان همدان را ندارد، اما از سر وظیفه قدردان این حضور پر شکوه هستیم و توفیقات روزافزون مردم شریف را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نمائیم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

حبیب الله شعبانی
نماینده ولی فقیه در استان

علیرضا قاسمی فرزاد
استاندار همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha