دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سیدموسی محمودی

حوزه / مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار خواستار راه اندازی مرکز مشاوره اسلامی در کردستان شد.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: با وجود مشغلات فکری بسیاری که امروز در زندگی همه ما دیده می‌شود، نیاز به مشاور یکی از ضروریات است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: در میان گذاشتن مشکلاتی که همواره فرد را آزار می‌دهد، یکی از ضروریات انسان امروزی است، مراجعه به مراکز مشاوره می‌تواند تا حد قابل توجهی در این باره مثمر ثمر باشد.

استاد حوزه ادامه داد: مراکز مشاوره به معنای عام به دلیل اینکه علوم آنها صرفاً از طریق تجربی، انسانی و… کسب می‌شود، نمی‌تواند جوابگوی تمام پرسش‌های افراد باشد.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به برگزاری و راه اندازی مراکز مشاوره اسلامی و دینی در کشور عنوان کرد: بخش اعظمی از مشکلات افراد، ابهامات عقیدتی است که در دهه‌های گذشته به شدت رشد داشته است. متأسفانه توسعه فضای مجازی و نیز عدم مدیریت بر این فضا باعث ایجاد شبهات دینی و عقیدتی شده است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار اظهار کرد: ایجاد مراکز مشاوره اسلامی می‌تواند مکانی مناسب و مهم برای تقابل با شبهات اعتقادی و دینی مردم باشد.

استاد حوزه با اشاره به اینکه راه اندازی مراکز مشاوره اسلامی در استان‌هایی همانند کردستان از ضروریات است، گفت: کردستان به علل بسیاری زیر هجمه فرهنگی و اعتقادی دشمنان قرار دارد و بی شک مراکز مشاوره عادی هرگز نمی‌تواند جواب قانع کننده‌ای برای مراجعه کنندگان داشته باشد و مراکز مشاوره اسلامی هستند که در این زمینه می‌توانند راهگشا باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha