پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست بصیرتی جهاد تبیین با حضور حجت الاسلام راجی

حوزه/ مسئول مؤسسه سعدا گفت: متأسفانه دشمن با امپراطوری رسانه‌ ای، دستاوردهای بزرگ انقلاب را یا بی اهمیت جلوه داده و یا با تحریف، آن را جای پسرفت جا زده. انرژی هسته‌ای که هنوز ده کشور در دنیا ندارند را طوری نشان داده که آقای زیباکلام با بی رحمی می‌گوید هر کسی ما را از این معضل آزاد کند از او حمایت می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، نشست بصیرتی جهاد تبیین با تاکید بر ضرورت‌ها و راهکارها، به همت جامعه علمیه امیرالمومنین (ع) تهران و مؤسسه تبلیغی پژوهشی سعدا، با رعایت دستور العمل های بهداشتی در مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تهران برگزار شد.

حجت الاسلام محمد حسین راجی، مؤسس و مسئول مؤسسه سعدا در این نشست ضمن بیان دلایل عقلی و نقلی برای امیدواری به آینده‌ی انقلاب اسلامی، گفت: شش نقطه امید بخش برای آینده نظام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد. اولین آن نصرت الهی است؛ یعنی هر کسی دین خدا را یاری کرد خدا هم او را یاری می‌کند. دوم دستاوردهای بیشمار در این ۴۳ سال است، در این مدت دستاوردهای مختلفی داشتیم از جمله در بحث نظامی مربوط به موشک‌ها و در بحث علمی هم پیشرفت‌های زیادی داشتیم. سوم عبور از بحران‌های پیچیده در این چهل و سه سال است؛ این بحران‌ها و فتنه‌ها که در ایران و در این ۴۳ سال اتفاق افتاد در هیچ کجا بدین شکل وجود نداشت و مهمتر اینکه ما توانستیم از این بحران‌ها عبور کنیم.

نویسنده کتاب «صعود چهل ساله» در ادامه با تاکید بر ضرورت مطالعه و پژوهش کسانی که می‌خواهند در راستای جهاد تبیین قلم زده و تبلیغ کنند، گفت: متأسفانه دشمن با امپراطوری رسانه‌ ای، دستاوردهای بزرگ انقلاب را یا بی اهمیت جلوه داده و یا با تحریف، آن را جای پسرفت جا زده. انرژی هسته‌ای که هنوز ده کشور در دنیا ندارند را طوری نشان داده که آقای زیباکلام با بی رحمی می‌گوید هر کسی ما را از این معضل آزاد کند از او حمایت می‌کنم. موشک خیبر شکن، سجیل و اژدر که به دست آوردنشان در اوج تحریم از معجزات نظامی است را بی فایده تلقی می‌کنند و از کنارش می‌گذرند. مقابل این امپراطوری رسانه‌ای حقیقتاً یک جهاد تبیین لازم است.

این پژوهشگر با اشاره به تاریخ اسلام گفت: جهاد تبیین در همیشه تاریخ اسلام، پررنگ بوده و معجزه اسلام، تبیین است. یک معجزه کاملاً منطقی. کاری که ائمه بزرگوار معصوم در طول تاریخ انجام دادند تبیین بود، گره‌های ذهنی را باز می‌کردند. علمای بزرگ ما در طول بیش از ۱۱۰۰ سال، کارشان تبیین بود.

وی در ادامه به سؤالات طلاب در رابطه با شبهات مربوط به انقلاب پاسخ داد.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha