پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
شناساندن و تثبیت جایگاه حوزه های علمیه خواهران امری ضروری است

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: شناساندن و تثبیت جایگاه حوزه‌های علمیه خواهران از مهم‌ترین اقدامات مدیریت استان بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، ام کلثوم امیدی، در دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمد واحدی، معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور با نماینده ولی فقیه در استان همدان، ضمن تقدیر از حمایت‌های نماینده حضرت آقا از حوزه علمیه خواهران، گفت: شناساندن و تثبیت جایگاه حوزه‌های علمیه خواهران در سطح استان بسیار ضروری است و از مهم‌ترین اقدامات مدیریت استان همدان بوده است.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد دوساله مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان، افزود: حوزه‌های خواهران متأسفانه در سال‌های گذشته چندان جایگاه و موقعیتی در ادارات و ارگان‌های سطح استان نداشته و مدیریت استان نهایت تلاش خود را جهت تبیین و تثبیت جایگاه حوزه خواهران در سطح استان داشته و در راستای تحقق این هدف مهم فعالیت‌های مهمی را در حیطه‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی انجام داده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان با اشاره به انتشار کتب و مقالات متعدد در دو سال اخیر، گفت: یکی از عواملی که موجب شتاب در امر تحقیق و پژوهش طلاب شده است، تأسیس مرکز پژوهشی حوزه خواهران استان است.

وی اظهار کرد: در عرصه فرهنگی اقدامات بسیار مطلوبی خصوصاً در امر تربیت طلاب مبلغه و اعزام بانوان مبلغه انجام شده، اما لازم است که سطح کارها متناسب با آسیب‌ها و چالش‌های استاتی باشد و برنامه ریزی بر این اساس شکل گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha