سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه / امام جمعه شهرستان مریوان گفت: تحرکات گروهک‌های تروریستی مورد حمایت آمریکا و صهیونیست‌ها برای جذب جوانان کُرد و اهل سنت تاکنون ناکام مانده است، این گروهک‌ها با تطمیع می‌خواهند که نسل جوان را از انقلاب جدا کنند که تاکنون هرچه انجام داده اند به در بسته خورده است.

ماموستا مصطفی شیرزادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: در سال‌های اخیر شاهد جنگ رسانه‌ای تمام عیار از سوی شبکه‌های معاند علیه انقلاب اسلامی هستیم که در این میان بیشترین هجمه‌ها را مردم کُردزبان تحمل می‌کنند.

امام جمعه شهرستان مریوان گفت: این رسانه‌ها که هر کدام زیرمجموعه یک گروهک و یا جریان سیاسی خاص هستند با برنامه ریزی و هزینه‌های میلیاردی به دنبال ایجاد یک فضای ملتهب در میان مردم کردستان و اهل سنت هستند که توطئه ای برای تجزیه طلبی تلقی می‌شود.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه مردم کُرد و اهل سنت وفاداری خود به نظام و انقلاب را در عمل به اثبات رسانده‌اند، افزود: با وجود اینکه مناطق کردستان در بسیاری از امکانات در فقر به سر می‌برند، ولی این کاستی‌ها هرگز باعث نشده است که مردمان این خطه از ایران اسلامی به آرمان‌های امام و شهدا پشت کنند که این خود معلول آگاهی و دشمن شناسی این قوم بزرگ است.

ماموستا شیرزادی تصریح کرد: تحرکات گروهک‌های تروریستی مورد حمایت آمریکا و صهیونیست‌ها برای جذب جوانان کُرد و اهل سنت تاکنون ناکام مانده است، این گروهک‌ها با تطمیع می‌خواهند که نسل جوان را از انقلاب جدا کنند که تاکنون هرچه انجام داده‌اند به در بسته خورده است.

امام جمعه شهرستان مریوان گفت: با این وجود از نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت مردمی آقای رئیسی انتظار داریم که توجه بیشتری به وضعیت اشتغال در کردستان به ویژه شهرستان مرزی مریوان داشته باشد، در این خطه استعدادها و نخبگان بسیاری وجود دارند که به علت نبود کار مجبور به مهاجرت به کلانشهرها به ویژه تهران هستند که این یک نقیصه بزرگ است و باید راهکاری برای آن پیدا کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha