جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا

حوزه /  دادستان بویین زهرا گفت: تهاجم فرهنگی و نفوذ دشمن موجب شده برخی زنان ارزش واقعی خود را ندانند و به کالاهای تزئینی تبدیل و از آنجا که زن مهره اصلی در خانواده است این موضوع موجب از هم گسستگی بنیان خانواده می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، محمد صمدی، دادستان بویین زهرا، صبح امروز در نشست «آسیب‌ها و چالش‌ها در خانواده»، در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا، گفت: یکی از چالش‌ها می‌تواند افزایش آمار طلاق در جامعه باشد؛ خانواده، نخستین و مهمترین بستر رشد انسان است که نقش‌ها و کارکردهایش مورد توجه روانشناسان است.

دادستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: در سایه طلاق، فرزندان ناخواسته درگیر تضادهایی می‌شوند که نه توان درک و نه تاب کنار آمدن با آنها را دارند و محرومیت فرزندان از سرپرستی مشترک پس از فروپاشی خانواده، آنها را از بسیاری از مزایای خانوادگی محروم کرده و اثرات جبران ناپذیری بر آنها باقی می‌گذارد.

وی ادامه داد: نفوذ فرهنگی، الگوهای نامناسب اجتماعی مانند استفاده کودکان و نوجوانان از گوشی‌های هوشمند و بالا رفتن توقع جوانان از زندگی در این زمینه مؤثر بوده است.

دادستان شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: تهاجم فرهنگی و نفوذ دشمن موجب شده برخی زنان ارزش واقعی خود را ندانند و به کالاهای تزئینی تبدیل و از آنجا که زن مهره اصلی در خانواده است این موضوع موجب از هم گسستگی بنیان خانواده می‌شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha