یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اردبیل

حوزه/ مشاور استاندار اردبیل در امور روحانیت با اشاره به دروغ‌پردازی و سیاه‌نمایی دشمن از وضعیت کنونی جمهوری اسلامی ایران، گفت: هدف دشمن از سیاه نشان‌دادن وضعیت نظام و انقلاب، سوق‌دادن مردم به سبک زندگی غربی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام رسول خواسته، پیش از ظهر امروز در نشست علمی، پژوهشی حضوری و برخط (آنلاین) مدرسه علمیه عالی الزهراء سلام‌الله‌علیها اردبیل، اظهار داشت: اصلی‌ترین هدف دشمن تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی، ناکارآمد نشان‌دادن نظام، ایجاد تصویر سیاه و تاریک از انقلاب، سوق دادن افکار مردم به سمت زندگی غربی و ایجاد تصویر روشن و پر از امید از کشورهای غربی است.

وی در معرفی مصادیق تحریف توسط دشمن، بیان کرد: مصادیق مختلفی از اسلام و نظام در معرض تحریف توسط دشمن قرار دارد که اولین آن تحریف اسلام ناب و بعد از آن تحریف حقیقت انقلاب و نظام است و در انقلاب هم دستاوردها و درخشش‌های آن مورد هدف قرار گرفته است.

مشاور استاندار اردبیل در امور روحانیت، افزود: دشمن در مسیر تحریف دستاوردهای انقلاب از راهبردهای مختلفی چون بد معنا کردن حقیقت‌ها، ایجاد انحراف در اهداف و انگیزه‌ها، تحلیل‌ها و تفسیرهای کج اندیشانه و دروغ‌پردازی‌ها استفاده می‌کند که لازم است در مقابل آن‌ها هوشمندانه برخورد شود.

حجت‌الاسلام خواسته در تبیین آفت‌های تحریف، تصریح کرد: در طول تاریخ، ادیان الهی دردناک‌ترین ضربه را از تحریف دیده‌اند و فکر، فرهنگ، ایمان و عواطف افراد و ملت‌ها را «تحریف» به غارت برده است و این از شگردهای شیطان در مقابل جبهه حق است.

مشاور استاندار اردبیل در امور روحانیت، با اشاره به وظایف طلاب در مقابل جریان تحریف، تأکید کرد: بیان حقایق جامعه، حقایق انقلاب و اسلام به مردم از وظایف مهم طلاب است تا به این وسیله از نشر روایت‌های خلاف واقع جلوگیری شود که در غیر این صورت انقلاب و نظام در خطر جدی قرار دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha