سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
دیدار با استاندار

حوزه / اسدالله عباسی، استاندار گیلان با امام جمعه شهرستان آستارا دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، اسدالله عباسی استاندار گیلان، امروز با حضور در دفتر حجت الاسلام مجتبی نورزاد، امام جمعه شهرستان تالش دیدار و در رابطه با مشکلات و معضلات این شهرستان گفت‌وگو کرد.

امام جمعه شهرستان تالش در این دیدار بر لزوم کار جهادی و کادرسازی از جوانان مؤمن انقلابی در بدنه وزارت کشور و دستگاه‌های مختلف اداری و تلاش شبانه روزی مسئولین در مباحث معیشت مردم عزیز تصریح کرد: هرگونه سستی، تسامح و کم کاری در امر ایجاد اعتماد و امید در بین مردم خیانتی آشکار به نظام مقدس و آرمان‌های امامین انقلاب بوده و دیگر مجال هیچ‌گونه رخوت و تساهل نیست.

وی استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و جوانان تالش و حمایت از طرح‌های کارآفرین شهرستان و رفع موانع تولید و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام توسط استاندار و مسئولین استانی را از دیگر مطالبات مورد تاکید قرار داد.

در ادامه، استاندار گیلان نیز تاکید کرد: باید تحول، تحرک و کادرسازی، اولویت مدیران استانی دولت مردمی سیزدهم باشد.

وی، وحدت را رمز موفقیت دانست که باید سرلوحه همه امور باشد و در این خصوص اظهار داشت: فضای خوبی برای کسب و کار، تولید و تحول در کشور وجود دارد و با مدیریت جهادی و استفاده از ظرفیت‌های مختلف، می‌توان بر مشکلات فائق آمد.

عباسی ادامه داد: رخوت و سستی در دولت مردمی سیزدهم جایی ندارد و همه مدیران باید کمر همت برای خدمت صادقانه به مردم ببندند.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha