جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین ربانی

حوزه/فرزندان شهدا شاغل در وزارت جهاد کشاورزی به مناسبت میلاد حضرت علی علیه السلام و روز پدر با نماینده ولی فقیه در این وزارتخانه دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی در ابتدای این جلسه ضمن خوش آمد گویی و تبریک میلاد حضرت علی علیه السلام، خطاب به فرزندان شهدا، گفت: شماها عطر شهادت و شهدا می دهید، امیدوارم به فضل الهی بتوانید در جهت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آرمان‌های حضرت امام و تاکیدات مقام معظم رهبری حرکت کنید.

نماینده ولی فقیه با ابراز خوشحالی از حضور فرزندان شهدا به مناسبت روز پدر، از ابتکار و خلاقیت آنها قدردانی کرد و اظهار داشت: امیدواریم این ابتکارات و خلاقیت ها استمرار داشته بباشد

وی افزود: از خانواده و فرزندان شهدا انتظار داریم همانند پدران شهید خود با خلاقیت و ابتکار در عرصه های مختلف پیشقراول و پیشگام باشند و شاهد نقش راهبری آنها در این وزارتخانه باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی در ادامه با ضروری طراحی برنامه و نقشه راه طبق منویات رهبر معظم انقلاب، گفت: شما خواهران و برادران تحصیلکرده، مومن، معتقد و پایه کار باید با برنامه ریزی ۵ ساله در عرصه های مختلف خوش بدرخشید و به نقطه هدف برسید.

وی ادامه داد: فرزندان شهدا در عرصه های علمی و معنوی جزو نفرات برتر باشند و برای تحقق این موضوع نیاز به ارتقاء تحصیلی و مهارتی تمامی فرزندان شهدا داریم.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در ادامه با اشاره به جایگاه ویژه فرزندان شهدا گفت: فرزندان شهدا باید از لحاظ معنوی پیشگام باشند، زیرا عملکرد آنها به پای شهید و شهادت نوشته می شود.

وی ادامه داد: کسانی که منتسب به شهید و شهادت هستند باید از نظر علمی و معنوی جلوتر از بقیه حرکت کنند و این امر محقق نمی شود مگر با برنامه ریزی، برگزاری کلاس و اردوهای مختلف.

وی در ادامه به اهمیت بصیرت در عصر حاضر اشاره کرد و گفت: محور دیگر تاکید بر بصیرت و دشمن شناسی باتوجه به موقعیت شناسی است و باید بدانیم خانواده شهدا امروز چه نقشی در گسترش و تحکیم انقلاب ایفا می کنند این بحث مهمی است که ما نیاز داریم آن را تبیین ککنیم

وی ادامه داد؛ مقام معظم رهبری بارها به اهمیت مسئله جهاد تبیین اشاره کردند و امروز دشمن خیلی تبلیغات وسیع بر علیه انقلاب ایجاد کرده و ما باید در مقابل یک جنگ روانی علیه دشمن در جهت دفاع از انقلاب اسلامی ایجاد کنیم.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: فرزندان شهدا مبلغ و پیام رسان خون شهید و ارزش‌های انقلاب هستند و در جنگ روانی نقش مهمی در جهاد تبیین دارند.

وی در ادامه به جنگ روانی جبهه کفر در زمان پیامبر (ص) اشاره کرد و گفت: جنگ روانی، از تاریخ حیات بشر جدا نیست و همراه با مقتضیات زمان و مکان، متحول بوده به گونه ای که در جنگ احد شاهد تحقق آن بودیم و کفار با شعارهای مختلف به جنگ روانی پرداختند و در مقابل پیامبر اکرم (ص) در مقام پاسخ گویی به جنگ روانی دشمن و خنثی کردن توطئه های آنان به تبیین پرداخت تا روحیه مسلمانان تضعیف نشود.

وی گفت: پیامبر اکرم (ص) در جنگ احد با جهادتبیین دگرگونی بزرگی در جبهه اسلام به وجود آورد و از هر سلاحی که در اختیارش بود بهره گرفت تا شاهد جهاد تبیین به معنای واقعی باشیم.

نماینده ولی ففقیهدر وزارت جهاد کشاورزی با استناد به منویات رهبر معظم انقلاب، خواستار حفظ ارزش های انقلاب و اسلام توسط فرزندان شهدا شد و گفت: جنگ روانی مهم است و ما باید در این جنگ ان شاءالله موفق تر از گذشته عمل کنیم، البته کار سخت است و طبق فرمایشات رهبر انقلاب جهاد تبیین لازم و ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی در ادامه فرزندان شهدا را علمداران جهاد تبیین در جنگ نرم دانست و گفت: فرزندان شهدا با خون شهید خود در تولد و رشد انقلاب سرمایه گذاری کردند و قطعاً شعار و تبلیغ آنها در جهت حفظ ارزش و آرمان های انقلاب و اسلام اثرگذارتر از بقیه خواهد بود.

وی در پایان به حماسه حضور اقشار مختلف در ۲۲ بهمن امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به تبلیغات وسیع دشمن مردم در روز ۲۲ بهمن امسال با شور و اشتیاق حماسه دیگری آفریدند و باید این را تبیین کرد و از مسئولین بخواهیم قدردان این مردم ولایی و انقلاب بود.

ل در این جلسه فرزندان شهدا شاغل در وزارت جهاد کشاورزی ضمن تبریک روز پدر به نماینده ولی فقیه خواستار برگزاری جلسه و دیدار مجدد شدند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha