دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / لیگ مناظرات طلاب همدانی

حوزه / مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان، با اشاره به برگزاری لیگ مناظرات طلاب همدانی، گفت: پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب بر لزوم جهاد تبیین در جامعه و با توجه به اینکه طلاب از ارکان اساسی و تاثیرگذار در این مسیر هستند، لیگ مناظرات جهت ایجاد آمادگی لازم، برای طلاب طراحی شد.

حجت الاسلام محسن تیموری مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به برگزاری لیگ مناظرات طلاب همدانی، اظهار داشت: پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب بر لزوم جهاد تبیین در جامعه و با توجه به اینکه طلاب از ارکان اساسی و تأثیرگذار در این مسیر هستند، برنامه فوق جهت ایجاد آمادگی لازم، برای طلاب طراحی شد.

وی افزود: در راستای اطاعت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و لزوم تحقق جهاد تبیین، به واسطه برگزاری لیگ مناظرات به تشریح نقش حوزه و طلاب در حال تحصیل در محقق شدن این جهاد پرداختیم.

حجت الاسلام تیموری طلاب را افسران رکین امر رهبری دانست و گفت: حوزویان به عنوان افسران جنگ نرم برای پیروزی، لازم است تا مجهز به صلاح لازم در این نبرد باشند.

وی، تقویت فن مناظره، بالا بردن بصیرت، آشنایی با اصل انقلاب و پاسخگویی به شبهات در رابطه با انقلاب اسلامی را از اهداف این لیگ برشمرد و خاطر نشان کرد: حجج اسلام یوسفی مدیر مدرسه سفیران، رسولی استاد سطح عالی حوزه و بهرامی مسئول پژوهش مدرسه سفیران به عنوان داور به ارزیابی مناظرات و مباحث ارائه شده توسط طلاب می‌پرداختند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان به تشریح معیارهای داوری در این مسابقات پرداخت و گفت: ارائه ادله، روش و برهان مناسب و نوع بیان و انتقال مباحث در مذاکرات جز معیارهای انتخاب تیم برتر در این دوره از مسابقات بود که ارزیابی آن بر عهده داوران قرار داده شده بود.

وی همچنین با اشاره به حضور آیت‌الله موسوی اصفهانی در محل برگزاری برنامه، خاطر نشان کرد: مدیر حوزه استان، با تقدیر و تشکر از مسئولان برگزاری، اجرای این گونه برنامه‌ها را برای حوزه بسیار ضروری خواند و به عنوان سفارش از طلاب خواست تا با مطالعه و تحقیق، اطلاعات خود در عرصه‌های مختلف را به روز نگه دارند.

حجت الاسلام تیموری با بیان اینکه حمایت آیت الله موسوی اصفهانی مایه دلگرمی برای همه طلاب و برگزار کنندگان این مراسم بود، مطرح کرد: امیدوار هستیم با استمرار در اجرای چنین مراسماتی، سرباز خوبی برای تحقق جهاد تبیین و فرمایش رهبر معظم انقلاب باشیم.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha