جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام فلاحی، رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت مجلس در قم

حوزه / نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از گلایه‌های مردم لزوم عدالت محوری در جامعه است، گفت: تبعیض در پرداخت و استفاده از امکانات کشور از مهم‌ترین موضوعاتی است که مردم نسبت به آن گلایه‌مند هستند.

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با بیان اینکه یکی از گلایه‌های مردم لزوم عدالت محوری در جامعه است، اظهار داشت: تبعیض در پرداخت و استفاده از امکانات کشور از مهم‌ترین موضوعاتی است که مردم نسبت به آن گلایه‌مند هستند.

وی افزود: مردم معتقد هستند اگر در کشور پول و سرمایه هست، برای همه است و اگر هم بودجه و سرمایه‌ای وجود ندارد، شرایط همه مردم باید در برابر آن یکنواخت باشد و لذا همه باید به طور یکنواخت از امکانات کشور و بیت المال استفاده کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیت‌المال متعلق به همه ملت است، گفت: همان طور که در سیره امیرالمومنین (ع) نقل شده است، همه مردم جامعه باید از بیت‌المال بهره‌مند شوند و نباید به نحوی باشد که سرمایه کشور به جیب عده‌ای خاص برود.

وی با تاکید بر اینکه برای تحقق عدالت در جامعه همه قوا باید پایه کار باشند، مطرح کرد: مجلس، دولت و قوه قضائیه هر یک نسبت به وظایف خود باید با تمام وجود در این مسیر حضوری جدی داشته باشند.

حجت الاسلام فلاحی با بیان اینکه برخورد عادلانه حقوقی با همه گروه‌ها و اجرای عادلانه احکام الهی، انتظار به حق مردم است، گفت: مردم نسبت به عاملان وضع موجود گلایه دارند و منتظر رسیدگی به پرونده متخلفین به وجود آورنده وضعیت امروز کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه مجلس وظیفه خود در این موضوع را با ارجاع پرونده‌ها به قوه قضائیه انجام داده است، خاطر نشان کرد: ۵ پرونده از این بین مختص به شخص رئیس جمهور سابق است، بنابراین مردم منتظر هستند تا دستگاه قضائی طبق مبانی دینی و انقلاب اسلامی به آن رسیدگی کند.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha