جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حوزه علمیه خواهران قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین از آغاز ثبت‌نام کلیه مقاطع تحصیلی حوزه خواهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو صبح امروز در جمع اساتید حوزه علمیه خواهران استان قزوین، به پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران استان اشاره و بیان کرد: پذیرش حوزه علمیه خواهران در استان قزوین شروع شده و افراد واجد شرایط می‌توانند به مدارس علمیه فعال در سطح استان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: داشتن دیپلم با معدل ۱۴ شرط اولیه جهت ثبت نام از علاقمندان جهت تحصیل در حوزه علمیه خواهران بوده و افراد دارای معدل بالای ۱۸ از شرکت در آزمون ورودی معاف هستند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین تصریح کرد: امکان پذیرش در رشته فقه در مدرسه علمیه شهرستان آبیک مهیا است و در قزوین نیز طی سال جاری محقق خواهد شد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر استان قزوین دارای ۵ مدرسه علمیه فعال در مقطع کارشناسی خواهران در سطح استان قزوین است و متقاضیان تحصیل در حوزه علمیه خواهران می‌توانند به مدارس علمیه استان مراجعه کرده و برای ثبت نام اولیه یا پیش ثبت نام اقدام کنند.

یادآوری می‌شود می‌شود، در حال حاضر ۱۸۰۰ طلبه در حوزه علمیه خواهران استان قزوین هستند که ۹۰۷ نفر در حال تحصیل در مدارس علمیه استان قزوین می‌باشند.

پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران استان قزوین + جزئیات

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha