شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ثبت نام در کارگاه ایده پردازی قرآنی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعة الزهرا علیهاالسلام از برگزاری کارگاه ایده پردازی قرآنی (از ایده تا تولید) در اسفند ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه خانم ندا حکمت نیا در گفت و گویی با اشاره به ضرورت برگزاری کارگاه ایده پردازی قرآنی (از ایده تا تولید) از سوی اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، اظهار داشت: این کارگاه در سه مرحله مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته به مدت هر مرحله ۱۴ ساعت در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعة الزهرا علیهاالسلام به سرفصل‌های این دوره اشاره کرد و گفت: سرفصل‌های این دوره شامل نظام معناشناسی توحید، جایگاه ایده در نظام معناشناسی توحید، ساحت قدسی هنرمند در نظام معناشناسی توحیدی قرآن، کلمات کلیدی و واژگان کانونی قرآن در نظام ایده‌پردازی توحیدی و ظرفیت‌شناسی کلمات کلیدی قرآن جهت تبدیل به ایده هستند.

وی افزود: ایده و ایده پردازی در قرآن، انواع ایده در قرآن، چگونگی اقتباس از ایده‌های قرآنی، انواع اقتباس از ایده‌های قرآنی، اقتباس آزاد، اقتباس وفادار و غیره از ایده‌های ناظر در قرآن، انواع اقتباس در استخراج ایده روایی و ایده داستانی از قرآن، تمرینات عملی شناسایی ایده و ظرفیت‌شناسی و نقد و تحلیل ایده‌های کلاسی از دیگر سرفصل‌های این دوره هستند.

رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعة الزهرا علیهاالسلام متذکر شد: دوره مقدماتی کارگاه ایده پردازی قرآنی (از ایده تا تولید) روزهای دوشنبه از ۹ اسفند به مدت ۱۴ ساعت با همکاری انجمن رسانه (ارج) برگزار می‌شود و جناب آقای سیدابوالقاسم صالحی زاده استاد دانشگاه صدا و سیما و منتقد رسانه به ارائه این دوره می‌پردازد.

حکمت نیا اضافه کرد: طلاب، مبلغان و دانش آموختگان تا تاریخ ۵ اسفند با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به آدرس http://novin.jz.ac.ir ضمن عضویت در سامانه تبلیغ نوین؛ قسمت دوره‌ها / دوره کارگاه ایده پردازی ثبت نام کنند.

وی در ادامه یادآور شد: متقاضیان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره داخلی ۳۲۱۱۲۰۹۳ تماس بگیرند

رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعة الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: پس از اتمام ثبت نام نحوه شرکت در دوره اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha