جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: احیای صنایع آسیب دیده بسیار مهم است و موجب امیدواری مردم و حل مشکلات بخش صنعت و بازار کار و معیشت مردم می‌شود و ان‌شاءالله توجه ویژه‌ای به این مهم داشته باشیم و اجازه ندهیم صنایع نابود شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، شب گذشته در دیدار رضا صفاری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: مسئولیتی که شما در اختیار گرفته‌اید، مسئولیتی مهم نسبت به نظام، مردم و اقتصاد کشور است و مورد عنایت خاص رهبری قرار دارد و امیدواریم در این رسالت مهم موفق باشید.

وی با تاکید بر اهمیت جذب سرمایه‌گذار، تصریح کرد: جذب سرمایه‌گذار بسیار ضروری است و اینکه در برنامه خود تلاش می‌کنید مسیر این مهم را هموار کنید، بسیار ارزشمند است و امیدواریم گزارش‌های آینده در این عرصه موجب خوشحالی مردم شود.

امام جمعه قزوین با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی خاطرنشان کرد: پیشرفت و بهبود شرایط اقتصادی بسیار به این شعار رهبر فرزانه انقلاب وابسته است و مسئولیت بخش زیادی از این مهم، برعهده شما عزیزان است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین استفاده بهینه از زیرساخت‌های حمل و نقل را موجب رونق هر چه بیشتر بخش صنعت دانست و بیان کرد: استان قزوین به خاطر برخورداری از زیرساخت‌های حمل و نقل نظیر راه آهن و قرار گرفتن در مسیرهای مواصلاتی، فرصت بسیار ارزشمندی برای توسعه بخش صنعت دارد و امیدواریم این فرصت‌ها بیش از پیش قدر دانسته شود

وی بر احیای صنایع آسیب دیده تاکید کرد و افزود: احیای صنایع آسیب دیده بسیار مهم است و موجب امیدواری مردم و حل مشکلات بخش صنعت و بازار کار و معیشت مردم می‌شود و ان‌شاءالله توجه ویژه‌ای به این مهم داشته باشیم و اجازه ندهیم صنایع نابود شود.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین با بیان اینکه اقتصاد در نگاه قرآن بسیار مهم و حیاتی معرفی شده است، گفت: خدای متعال تاکید می‌کند که اموال خود را به سفیران نسپارید چرا که اموال شما را نابود می‌کنند و شما نیز این مهم را در مجموعه و توسعه شهرک‌های صنعتی مورد توجه قرار دهید.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه باید مبارزه با فساد در زمینه‌های مختلف از جمله صنعت را با جدیت دنبال کنیم، اظهار کرد: تلاش کنید امانت‌ها را از کسانی که امانت‌دار خوبی نبودند، بگیرید و به صاحبانش که مردم هستند برگردانید.

وی تقویت ارتباط با دانشگاه در توسعه و همچنین حل مشکلات صنعت را بسیار راهگشا دانست و تصریح کرد: دانشجویانی که تلاش کرده و علم این کار را دارد، بسیار به کار شما می‌آید و استفاده از افراد متخصص موجب امیدآفرینی در بین قشر دانشگاهی نیز می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: توجه به مسائل محیط زیستی در عرصه کار شما بسیار مهم است و اگر پیش از طراحی و جانمایی شرکت‌ها به فکر این مسائل باشیم، مشکلاتی که برخی نقاط استان با آن مواجه هستند، دچار نمی‌شدند و ضروری است از این پس نسبت به مسائل محیط زیستی توجه ویژه داشته باشیم

احیای صنایع آسیب دیده بسیار مهم و حیاتی است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha