یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
موسوی حسب

حوزه/ کارشناس فرهنگی و پژوهشگر حوزوی تصریح کرد: در مقطع کنونی شاهد بیشترین هجمه رسانه ای علیه انقلاب و نهادهای انقلابی هستیم.

حجت الاسلام سیدمحمود موسوی حسب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با بیان این که دشمن در حال مهندسی جامعه ما در همه ابعاد بر اساس الگوهای شیطانی است، اظهار داشت: دشمن در بالاترین حد ممکن در زمینه نبرد رسانه‌ای مشغول به فعالیت علیه جامعه و نظام ماست و آخرین سطح تکنولوژی، قدرت نظامی و اقتصادی اش را هم در خدمت رسانه و تولید کمی و کیفی محتوا در همین راستا قرار داده است.

وی افزود: وضعیت کنونی به نحوی است که هیچ گاه تا به این میزان، انقلاب اسلامی در محاصره رسانه‌ای و بمباران شبهات قرار نگرفته است، ضمن آن که در حال حاضر دشمن به دنبال تخریب وجهه و چهره نهادهای انقلابی اسلامی همچون سپاه و بسیج و … است.

وی همچنین با تأکید بر اهمیت و ضرورت پرداختن به مقوله جهاد تبیین گفت: فشارها و مشکلات اقتصادی از یک سو و متأسفانه برخی ناکارآمدی‌های داخلی، شرایط تبیین را در جامعه امروز ما، سخت‌تر و پیچیده‌تر از گذشته کرده اما با این حال نباید از مجاهدت در این زمینه غافل شویم.

این فعال رسانه‌ای ادامه داد: یکی از مهم‌ترین بایسته‌ها در این نبرد و کارزار سنگین آن است که ما قبل از هر چیز شرایط جنگی را برای مردم تبیین کنیم تا آنها آگاه باشند نسبت به این که خطرات و دامنه‌ی تأثیرات جنگ نرم رسانه‌ای به مراتب بیشتر از جنگ سخت نظامی است.

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری اخیراً در دیدار تصویری با مردم تبریز تأکید فرمودند که دشمنی‌های امروز دستگاه استکبار علیه کشور ما به خاطر وفاداری ملت بزرگ ایران نسبت به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و لذا باید این حقیقت مسلم به درستی برای آحاد مردم به ویژه نسل جوان تبیین و تشریح شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha