چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
امام جمعه بروجرد

حوزه/امام جمعه بروجرد گفت: وی با بیان اینکه هر کس که چوب لای چرخ تولید بگذارد در هر لباس و مقامی که باشد، خیانت کار به کشور است، گفت: همه باید با برنامه‌ریزی و فرهنگ سازی از کالا و تولید کننده ایرانی حمایت کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به لزوم خرید و مصرف کالای ایرانی، بیان کرد: خرید و مصرف کالای ایرانی راهکاری مؤثر در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رونق کسب و کار است.

وی با بیان اینکه همه باید در راستای نهادینه کردن مصرف کالای ایرانی در جامعه تلاش کنیم، افزود: مبلغان، اصحاب رسانه و فعالان دینی فرهنگی باید برای تحقق این مهم در جامعه همت خود را به کار گیرند.

امام جمعه بروجرد، فرهنگ سازی برای خرید و مصرف کالای ایرانی و ارتقا کیفیت تولیدات داخلی را از دیگر مواردی برشمرد که به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی کمک خواهد کرد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه حمایت از کالای ایرانی راهکاری مؤثر در حوزه کسب و کار و کاهش بیکاری است، خاطر نشان کرد: باید از تولیدات داخلی حمایت و پشتیبانی لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه هر کس که چوب لای چرخ تولید بگذارد در هر لباس و مقامی که باشد، خیانت کار به کشور است، گفت: همه باید با برنامه‌ریزی و فرهنگ سازی از کالا و تولید کننده ایرانی حمایت کنیم.

امام جمعه بروجرد در پایان بر اشاعه و نهادینه کردن خرید و مصرف کالای ایرانی تاکید کرد و خاطرنشان کرد: با خرید و مصرف کالای ایرانی در رونق کسب و کار و کاهش آمار بیکاری در کشور نقش مؤثری خواهیم داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha