سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام محمد قمی - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

حوزه / رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: امروز علما و روحانیون به عنوان طلایه داران و پرچم داران جهاد تبیین شناخته می‌شوند، بنابراین با توجه به تلاش دشمن برای ایجاد یک جوّ ناامیدی در کشور، جهاد تبیین امری حیاتی و ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار داشت: باید برای رسیدن به یک نتیجه قابل قبول در مقوله تبلیغ و تبیین از ابزار مهمی همانند هنر و ادبیات استفاده کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: دشمن در این میان با آشنایی کامل به وضعیت به دنبال ایجاد یک فضای متوهم برای جوان مسلمان و ایرانی است و می کوشد که با جنگ رسانه‌ای ذهن جامعه ما را منحرف کند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با اشاره به اینکه جهاد تبیین در این بین بسیار نتیجه بخش خواهد بود، عنوان کرد: کسی که برای جامعه اصول و مبانی دین و اسلام را تبیین می‌کند خود باید به این اصول معتقد و ملتزم باشد و در این مسیر از بسیاری سختی‌ها و مشکلات عبور کند و کوتاهی در کارش نباشد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور اضافه کرد: امروز علما و روحانیون به عنوان طلایه داران و پرچم داران جهاد تبیین شناخته می‌شوند، بنابراین با توجه به تلاش دشمن برای ایجاد یک جو ناامیدی در کشور، جهاد تبیین امری حیاتی و ضروری است.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: از همه علما، روحانیون، فعالان و نخبگان فرهنگی و… کردستان انتظار داریم که حجت الاسلام رازیانی، مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی این استان در رسیدن به اهداف متعالی که تعریف شده است را همراهی کنند.

گفتنی است، حجت الاسلام رازیانی، مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کردستان پیش از این انتصاب در پست‌های معاون مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان‌های مریوان، بانه و سقز مشغول خدمت بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha